Kariera

Dołącz do nas!

Nasz Instytut to unikatowe przedsięwzięcie. Łącząc prace badawczo-rozwojowe z działalnością analityczno-ekspercką, stawiaamy na możliwość wdrożenia prowadzonych badań w biznesie. Jesteśmy naukowcami wśród przedsiębiorców i przedsiębiorcami wśród naukowców. 
Naszym celem jest dostarczanie eksperckiej wiedzy na temat skutków wdrażania nowych technologii, aby wspomagać procesy decyzyjne nauki, instytucji badawczych, administracji publicznej oraz biznesu.

W ramach Sieci Badawczej Łukasiewicz stanowimy więc niezbędne wsparcie w realizacji polityki gospodarczej kraju.

Chcielibyśmy, aby społeczeństwo i gospodarka korzystały w jak największym stopniu z rozwoju technologicznego, jednocześnie ograniczając do minimum wiążące się z tym ryzyka. Kierujemy się ideą społecznie odpowiedzialnego rozwoju technologicznego.

Kogo szukamy

Jesteś pełen pasji? Interesujesz się przyszłością Polski? Chcesz mieć kontakt z nowoczesną technologią? Stawiasz na własny rozwój i szukasz możliwości wdrożenia swoich pomysłów w gotowe rozwiązania?

Dla nas liczy się Twoje zaangażowanie oraz skuteczne podejście w podejmowanych działaniach. Istotną kompetencją jest także komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz dobra znajomość języka angielskiego.

Zapraszamy do współpracy wszystkich, który posiadają odwagę, aby bronić własnych przekonań, chętnie przejmują inicjatywę i są otwarci na nowe wyzwania. Ważny jest dla nas wzajemny szacunek, pasja w działaniu i poczucie humoru, aby praca przebiegała w pozytywnej atmosferze.

Zapraszamy do aplikowania  na stanowiska specjalistyczne,  eksperckie i kierownicze.

Do udziału w rekrutacji zapraszamy także absolwentów studiów wyższych chcących rozpocząć swoją karierę w powyższych obszarach. Poszukujemy osób z wykształceniem i doświadczeniem w obszarze nauk ścisłych, społecznych i ekonomicznych, posiadających kompetencje analityczne, które interesują się nowymi technologiami, tworzeniem i rozwijaniem innowacji, ich wdrażaniem i wpływem na otaczającą nas rzeczywistość.

Zapraszamy do budowania wspólnie z nami, od podstaw nowej, unikatowej instytucji analityczno-badawczej, łączącej pracę przy realizacji wyzwań badawczych ze swobodną kulturą pracy i realizacją misji publicznej charakterystyczną dla najlepszych państwowych instytucji. Pracując z nami masz szansę poznać ekspertów z obszaru nowych technologii i zrealizować własne projekty badawcze. Gwarantujemy przyjazną atmosferę pracy, inspirujących współpracowników oraz miejsce pracy w naszym biurowcu w centrum Warszawy.

Poniżej  znajdziesz informacje dotyczące  przebiegu procesu rekrutacji oraz aktualnie prowadzone rekrutacje.
Nie wahaj się – z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania.
Nie czekaj – już dziś zapraszamy Cię do udziału w niezwykłej przygodzie tworzenia, planowania i wdrażania nowych technologii.

Z nami naprawdę możesz zmieniać świat!

Jak przebiega proces rekrutacji

Proces rekrutacyjny na każde stanowisko oparty jest o wypracowany schemat.

 

Krok 1 – aplikacja online 

To najważniejszy moment, w którym wszystko się zaczyna.

Jeśli znajdziesz interesującą ofertę pracy prześlij swoje CV i list motywacyjny oraz inne dokumenty, w przypadku, gdy taki wymóg znajdzie się w ofercie pracy,  

Krok 2 –  selekcja aplikacji 

Dokładnie analizujemy wszystkie nadesłane aplikacje. Wybieramy kandydatów, którzy w największym stopniu spełniają wymagania określone w opisie stanowiska i niezwłocznie kontaktujemy się z nimi.

Krok 3  –  rozmowa telefoniczna 

Daj się poznać. Podczas rozmowy telefonicznej porozmawiamy o Twoich kluczowych kompetencjach, motywacji oraz wymaganiach formalnych na określonym stanowisku.
To będzie również okazja aby się przekonać, dlaczego warto do nas dołączyć.

Krok 4  – rozmowa kwalifikacyjna (online lub offline) 

Z wybranymi kandydatami spotykamy się na rozmowie kwalifikacyjnej. Zapytamy Cię
o dotychczasowe doświadczenie zawodowe, wiedzę i umiejętności wymagane na danym stanowisku. Wprowadzimy Cię w kulturę organizacyjną i wartości naszej firmy.
Przekażemy także informacje na temat Twoich przyszłych obowiązków i wyzwań zawodowych.  Rozmowę przeprowadzają zawsze pracownik HR i potencjalny bezpośredni przełożony.

Dodatkowo możemy poprosić Cię o wykonanie zadania rekrutacyjnego, np.:

  • zadanie do przygotowania przed pierwszym spotkaniem,
  • zadanie symulacyjne (case study), 
  • testy kompetencji, wiedzy praktycznej  lub  językowe ,
  • testy znajomości programów komputerowych.
    O zadaniach zostaniesz poinformowany zawsze przed rozmową kwalifikacyjną.

Krok 5 –  informacja zwrotna i oferta pracy 

Cenimy kulturę organizacyjną opartą na informacji zwrotnej, dlatego kontaktujemy się ze wszystkimi uczestnikami rozmowy rekrutacyjnej, niezależnie od jej wyniku. 
Jeśli jest on pozytywny i zaakceptujesz warunki zatrudnienia – witamy Cię w zespole Łukasiewicz – ITECH Instytutu Innowacji i Technologii.

oferty pracy

Zobacz aktualne oferty pracy

2 days temu

Instytut

-

poziom

-

data wygaśnięcia oferty

2025-05-15

wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe magisterskie i co najmniej 2-letnie doświadczenie w sektorze badawczo-rozwojowym, w tym udział w realizacji projektów badawczych;
  • min. 2 letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku lub zakresie zadań (np. odpowiedzialność za monitorowanie postępów w realizacji projektów, tworzenie dokumentów sprawozdawczych dla instytucji);
  • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom B2);
  • umiejętność wyciągania wniosków i syntezy informacji z wielu źródeł, umiejętność prognozowania/ przewidywania na podstawie uzyskanych informacji i danych;
  • swoboda w formułowaniu i redagowaniu wypowiedzi pisemnych, dbanie o precyzję i poprawność wypowiedzi pisemnych,
  • umiejętności komunikacyjne (upewnianie się, dopytywanie, informowanie o postępie pracy, informowanie o opóźnieniach, pomyłkach, błędach czy zakończeniu zadania itd.);
  • skrupulatność, dokładność, szczegółowość i staranność w wykonywaniu zadań np. dbanie o stronę wizualną przygotowywanych dokumentów, redagowanie ich zgodnie z przyjętymi zasadami;
  • umiejętność jasnego i zrozumiałego prezentowania i przekazywania informacji.

mile widziane

-

opis stanowiska

-

nazwa instytutu

opis instytutu

-

codzienne zadania

Poszukujemy osoby do realizacji zadań z zakresu zarządzania projektami wewnętrznymi i zewnętrznymi, standaryzacji procesów i koordynacji kluczowych dokumentów planistycznych i sprawozdawczych Instytutu.

Kluczowe zadania realizowane na stanowisku pracy:

  • tworzenie standardów zarządzania projektami w Instytucie, monitorowanie informacji dotyczących poszczególnych procesów cyklu realizacji projektów, w tym współpraca z zespołami/kierownikami projektów w zakresie uzupełniania informacji, sprawdzanie aktualności wprowadzanych informacji, gromadzenie dokumentów związanych z realizacją projektów;
  • koordynacja opracowywania dokumentów planistycznych i sprawozdawczych Instytutu, w tym zbieranie i monitorowanie efektów/ produktów działalności;
  • prowadzenie sprawozdawczości związanej z realizacją projektów w Instytucie na potrzeby instytucji zewnętrznych, w szczególności Centrum Łukasiewicz;
  • tworzenie i koordynowanie utrzymywania baz danych związanych z realizacją projektów, w tym wprowadzanie i aktualizacja danych do baz, współpraca z odpowiednimi Działami Instytutu w zakresie aktualności baz;
  • koordynowanie i uczestniczenie w działaniach związanych z mapowaniem i optymalizacją procesów Instytutu we współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi;
  • realizacja innych zadań zleconych przez Kierownika Działu.

benefity

Oferujemy:

  • pracę w unikatowej instytucji analityczno-badawczej;
  • udział w dedykowanych programach badawczych;
  • przyjazną atmosferę pracy wśród inspirujących i chętnie dzielących się wiedzą współpracowników;
  • opiekę medyczną, grupowe ubezpieczenie na życie, pakiet usług sportowych, platformę do nauki języków obcych;
  • możliwość pracy hybrydowej w zakresie regulacji wewnątrzorganizacyjnych;
  • niezbędne narzędzia pracy.

 

Wymagane dokumenty:

  • CV i list motywacyjny zawierający syntetyczny opis posiadanych kompetencji – sporządzone w języku polskim;
  • dokumenty potwierdzające wymagane kwalifikacje i umiejętności.

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie wymaganych dokumentów do dnia 15 maja 2025 r. poprzez formularz rekrutacyjny klikając w przycisk Aplikuj.

Dokumenty aplikacyjne przesłane po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane.

Do przesłanych dokumentów prosimy dołączyć niniejszą klauzulę:

 

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Sieć Badawcza Łukasiewicz – ITECH Instytut Innowacji i Technologii moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”.

 

Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione o ich terminie telefonicznie lub drogą elektroniczną.

Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronie internetowej Sieci Badawczej Łukasiewicz – ITECH Instytutu Innowacji i Technologii – itech.lukasiewicz.gov.pl.

Dodatkowe informacje można uzyskać na itech.lukasiewicz.gov.pl lub pisząc na rekrutacja@itech.lukasiewicz.gov.pl.

Informujemy, że w Sieci Badawczej Łukasiewicz – ITECH Instytucie Innowacji i Technologii obowiązuje Regulamin zgłaszania naruszeń prawa oraz ochrony osób zgłaszających naruszenia (Sygnalistów).

2 days temu

Instytut

-

poziom

-

data wygaśnięcia oferty

-

wymagania obowiązkowe

 

  • Wykształcenie wyższe lub średnie oraz minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe, lub wykształcenie średnie branżowe i minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe.
  • Mile widziane wykształcenie wyższe (lub w trakcie studiów), preferowane kierunki: administracja, zarządzanie.
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office oraz obsługi poczty elektronicznej.
  • Dobra organizacja pracy, skrupulatność, rzetelność.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów.

mile widziane

-

opis stanowiska

-

nazwa instytutu

opis instytutu

-

codzienne zadania

Sieć Badawcza Łukasiewicz – ITECH Instytut Innowacji i Technologii dostarcza eksperckiej wiedzy na temat uwarunkowań i skutków wprowadzania nowych i atrakcyjnych rozwiązań biznesowych, aby wspomagać procesy decyzyjne administracji publicznej, przedsiębiorstw i obywateli.

Od 2020 roku budujemy unikatową instytucję analityczno-badawczą łączącą realizację wyzwań badawczych ze swobodną kulturą pracy i misją publiczną. Pracując z nami masz szansę poznać specjalistów z obszaru nowych technologii oraz wziąć udział w innowacyjnym w skali świata projekcie współpracy nauki z biznesem, przy bliskiej kooperacji z ekspertami z Instytutów Sieci Badawczej Łukasiewicz.

Dołącz do naszego Zespołu!

  • Obsługa kancelaryjna, w tym zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą oraz prowadzenie rejestru korespondencji.
  • Organizacja i koordynacja spotkań wewnętrznych oraz kalendarza Dyrektora i Zastępców Dyrektora.
  • Udział w wybranych spotkaniach roboczych i sporządzanie syntetycznych notatek.
  • Zbieranie, opracowywanie i dystrybucja kluczowych informacji wewnątrz Instytutu oraz redagowanie pism wychodzących.
  • Utrzymywanie kontaktów zewnętrznych oraz wspieranie działań komunikacyjnych Dyrekcji.
  • Kompletowanie materiałów wspierających codzienną pracę Dyrekcji.
  • Prowadzenie rejestrów dokumentów, takich jak zarządzenia, umowy, pełnomocnictwa, decyzje oraz wnioski Dyrektora.
  • Opracowywanie i utrzymywanie dokumentacji wspierającej pracę Dyrekcji.
  • Współpraca z komórkami organizacyjnymi Instytutu w celu efektywnego przepływu informacji.
  • Koordynacja współpracy z sekretarzem Rady Instytutu w zakresie organizacji posiedzeń i realizacji zadań Rady.
  • Prowadzenie gospodarki samochodowej i transportowej.
  • Współpraca z wykonawcami zewnętrznymi.
  • Współpraca przy realizacji zakupów bieżących.

benefity

Oferujemy:

  • pracę w unikatowej instytucji analityczno-badawczej,
  • udział w dedykowanych programach badawczych,
  • przyjazną atmosferę pracy wśród inspirujących i chętnie dzielących się wiedzą współpracowników,
  • opiekę medyczną, grupowe ubezpieczenie na życie, pakiet usług sportowych, platformę do nauki języków obcych,
  • możliwość pracy hybrydowej w zakresie regulacji wewnątrzorganizacyjnych
  • niezbędne narzędzia pracy.

Wymagane dokumenty:

  • CV i list motywacyjny zawierający syntetyczny opis posiadanych kompetencji – sporządzone w języku polskim,
  • dokumenty potwierdzające wymagane kwalifikacje i umiejętności.

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie wymaganych dokumentów do dnia 16.05.2025 r. poprzez formularz rekrutacyjny klikając w przycisk

2 days temu

Instytut

-

poziom

-

data wygaśnięcia oferty

-

wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe magisterskie z obszaru nauk ekonomicznych,
  • co najmniej 3-letnie doświadczenie w sektorze badawczo-rozwojowym i w zakresie prowadzenia badań naukowych,
  • dorobek naukowy w zakresie polityk publicznych wynikających z tematyki konkursu,
  • udokumentowana aktywność badawcza we współpracy krajowej i międzynarodowej,
  • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom B2),
  • swoboda w formułowaniu i redagowaniu wypowiedzi pisemnych, dbanie o precyzję i poprawność wypowiedzi pisemnych,
  • umiejętności komunikacyjne (upewnianie się, dopytywanie, informowanie o postępie pracy, informowanie o opóźnieniach/ pomyłkach/ błędach/ zakończeniu zadania itd.),
  • skrupulatność, dokładność, szczegółowość i staranność w wykonywaniu zadań np. dbanie o stronę wizualną przygotowywanych dokumentów, redagowanie ich zgodnie z przyjętymi zasadami,
  • umiejętność jasnego i zrozumiałego prezentowania/ przekazywania informacji.

mile widziane

-

opis stanowiska

-

nazwa instytutu

opis instytutu

-

codzienne zadania

  • Poszukujemy osoby do realizacji zadań z zakresu zarządzania projektami wewnętrznymi i zewnętrznymi, standaryzacji procesów i koordynacji kluczowych dokumentów planistycznych i sprawozdawczych Instytutu.
  • Kluczowe zadania realizowane na stanowisku pracy:
    • realizacja badań i projektów z zakresu ekonometrii, analizy finansowej, analiz sektorowych,
    • realizacja badań w zakresie analizy polityki gospodarczej Państwa oraz jej wpływu na zmiany społeczno-gospodarcze,
    • przygotowanie i opracowanie merytoryczne wniosków grantowych w konkursach krajowych i międzynarodowych w zakresie przedmiotowego obszaru badawczego,
    • współpraca z krajowymi i zagranicznymi podmiotami naukowymi, w tym partnerskimi, opracowanie i redakcja publikacji naukowych,
    • przygotowywanie publikacji naukowych i udział w pracach redakcyjnych dotyczących publikacji, przy których współpracuje Instytut,
    • aktywny udział w konferencjach, seminariach, wizytach studyjnych, stażach naukowych,
    • realizacja innych zadań zleconych przez Pracodawcę.

benefity

Oferujemy:

  • pracę w unikatowej instytucji analityczno-badawczej,
  • udział w dedykowanych programach badawczych,
  • przyjazną atmosferę pracy wśród inspirujących i chętnie dzielących się wiedzą współpracowników,
  • opiekę medyczną, grupowe ubezpieczenie na życie, pakiet usług sportowych, platformę do nauki języków obcych,
  • możliwość pracy hybrydowej w zakresie regulacji wewnątrzorganizacyjnych,
  • niezbędne narzędzia pracy. 

    Wymagane dokumenty:

    CV i list motywacyjny zawierający syntetyczny opis posiadanych kompetencji – sporządzone w języku polskim,

    dokumenty potwierdzające wymagane kwalifikacje i umiejętności.

     

    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie wymaganych dokumentów do dnia 15 maja 2025 r. poprzez formularz rekrutacyjny

    Dokumenty aplikacyjne przesłane po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane.

    Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

    Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione o ich terminie telefonicznie lub drogą elektroniczną.

    Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronie internetowej Sieci Badawczej Łukasiewicz – ITECH Instytutu Innowacji i Technologii – itech.lukasiewicz.gov.pl.

    Dodatkowe informacje można uzyskać na itech.lukasiewicz.gov.pl lub pisząc na rekrutacja@itech.lukasiewicz.gov.pl.

    Informujemy, że w Sieci Badawczej Łukasiewicz – ITECH Instytucie Innowacji i Technologii obowiązuje Regulamin zgłaszania naruszeń prawa oraz ochrony osób zgłaszających naruszenia (Sygnalistów).

     

2 days temu

Instytut

-

poziom

starszy specjalista (senior)

data wygaśnięcia oferty

-

wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe magisterskie – preferowane kierunki: rachunkowość i finanse;
  • minimum 3-letnie praktyczne doświadczenie zawodowe na oferowanym stanowisku lub podobnym obejmującym zakres ww. zadań; atutem będzie doświadczenie w jednostkach sektora finansów publicznych;
  • znajomość polskich zasad rachunkowości i przepisów podatkowych;
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office oraz obsługi poczty elektronicznej;
  • rozwinięte zdolności analizy i syntezy, w tym umiejętność interpretacji faktów/liczb i formułowania konkluzji;
  • znajomość systemów księgowych – mile widziana znajomość systemu Enova;
  • samodzielne analizowanie danych i wyciąganie wniosków, rozumienie celów i dążenie do ich realizacji, asertywność i sprawczość, skrupulatność, rzetelność, dobra organizacja pracy;
  • wysokie umiejętności analityczne i komunikacyjne, samodzielność w pracy;
  • umiejętność pracy w zespole i chęć dzielenia się wiedzą;
  • umiejętność planowania;
  • komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów.

mile widziane

-

opis stanowiska

-

nazwa instytutu

opis instytutu

-

codzienne zadania

  • wykształcenie wyższe magisterskie – preferowane kierunki: rachunkowość i finanse;
  • minimum 3-letnie praktyczne doświadczenie zawodowe na oferowanym stanowisku lub podobnym obejmującym zakres ww. zadań; atutem będzie doświadczenie w jednostkach sektora finansów publicznych;
  • znajomość polskich zasad rachunkowości i przepisów podatkowych;
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office oraz obsługi poczty elektronicznej;
  • rozwinięte zdolności analizy i syntezy, w tym umiejętność interpretacji faktów/liczb i formułowania konkluzji;
  • znajomość systemów księgowych – mile widziana znajomość systemu Enova;
  • samodzielne analizowanie danych i wyciąganie wniosków, rozumienie celów i dążenie do ich realizacji, asertywność i sprawczość, skrupulatność, rzetelność, dobra organizacja pracy;
  • wysokie umiejętności analityczne i komunikacyjne, samodzielność w pracy;
  • umiejętność pracy w zespole i chęć dzielenia się wiedzą;
  • umiejętność planowania;
  • komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów.

benefity

Oferujemy:

  • pracę w unikatowej instytucji analityczno-badawczej;
  • przyjazną atmosferę pracy wśród inspirujących i chętnie dzielących się wiedzą współpracowników;
  • opiekę medyczną, grupowe ubezpieczenie na życie, pakiet usług sportowych, platformę do nauki języków obcych;
  • możliwość pracy hybrydowej w zakresie regulacji wewnątrzorganizacyjnych;
  • niezbędne narzędzia pracy. 

    Wymagane dokumenty:

    • CV i list motywacyjny zawierający syntetyczny opis posiadanych kompetencji – sporządzone w języku polskim;
    • dokumenty potwierdzające wymagane kwalifikacje i umiejętności. 

      Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

      Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione o ich terminie telefonicznie lub drogą elektroniczną.

      Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronie internetowej Sieci Badawczej Łukasiewicz – ITECH Instytutu Innowacji i Technologii – itech.lukasiewicz.gov.pl.

      Dodatkowe informacje można uzyskać na itech.lukasiewicz.gov.pl lub pisząc na rekrutacja@itech.lukasiewicz.gov.pl.

      Informujemy, że w Sieci Badawczej Łukasiewicz – ITECH Instytucie Innowacji i Technologii obowiązuje Regulamin zgłaszania naruszeń prawa oraz ochrony osób zgłaszających naruszenia (Sygnalistów).

2 days temu

Instytut

Łukasiewicz – Instytut Innowacji i Technologii

poziom

główny specjalista

data wygaśnięcia oferty

2025-05-09

wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe,
  • minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane doświadczenie w administracji publicznej),
  • doskonała znajomość przepisów prawa pracy, podatkowych, z zakresu ubezpieczeń społecznych i ochrony danych osobowych (mile widziana znajomość przepisów ustawy z  dnia 21 lutego 2019 r. o Sieci Badawczej Łukasiewicz, ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce),
  • bardzo dobra znajomość obsługi programów ENOVA Kadry i Płace, PŁATNIK a także pakietu MS Office 365,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu B2,
  • bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, sumienność, systematyczność,
  • umiejętność pracy zespołowej i pod presją czasu,
  • komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów.

mile widziane

-

opis stanowiska

(Nr referencyjny 1/3/2025/BG/182)

nazwa instytutu

Łukasiewicz – Instytut Innowacji i Technologii

opis instytutu

-

codzienne zadania

  • samodzielne prowadzenie obsługi kadrowo-płacowej pracowników, w tym tworzenie dokumentacji pracowniczej w oparciu o aktualnie obowiązujące przepisy oraz regulacje wewnętrzne a także dokumentacji związanej z zatrudnieniem osób niebędących pracownikami,
  • naliczanie wynagrodzeń i innych świadczeń,
  • kontrola terminowości badań medycyny pracy, BHP,
  • sporządzanie i przesyłanie niezbędnych deklaracji i informacji (w szczególności do ZUS, US, PFRON),
  • realizacja zadań związanych z PPK,
  • sporządzanie analiz i sprawozdań na potrzeby pracodawcy i instytucji zewnętrznych,
  • opracowywanie regulaminów, polityk, procedur z zakresu prawa pracy,
  • archiwizacja dokumentów.

benefity

  • pracę w unikatowej instytucji analityczno-badawczej,
  • przyjazną atmosferę pracy wśród inspirujących i chętnie dzielących się wiedzą współpracowników,
  • opiekę medyczną, grupowe ubezpieczenie na życie, pakiet usług sportowych, platformę do nauki języków obcych,
  • możliwość pracy hybrydowej w zakresie regulacji wewnątrzorganizacyjnych,
  • niezbędne narzędzia pracy.

Nie ma na liście twojej wymarzonej pozycji?

Chcesz do nas aplikować? Nie musisz wybierać konkretnej oferty pracy, po prostu prześlij swoje CV.

This will close in 0 seconds