Specjalista ds. zarządzania projektami i procesami
WYNIKI NABORU
Konkurs na stanowisko:
SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI I PROCESAMI
został zakończony wyborem kandydatki.
Wybrana kandydatka: Magdalena Krzemińska
Uzasadnienie dokonanego wyboru: Kandydatka w największym stopniu spełniła oczekiwania zawarte w ogłoszeniu na wolne stanowisko pracy.
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Organizacji i Zarządzania w Przemyśle ”ORGMASZ” ogłasza konkurs na stanowisko:
SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI I PROCESAMI
Nr referencyjny PW/7/03/2023/BG
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Wymiar etatu: pełny etat
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy: Warszawa, ul. Żelazna 87
Przykładowy zakres zadań na stanowisku pracy:
- tworzenie i utrzymywanie baz danych związanych z realizacją projektów (także monitorowanie uzupełnianie bazy przez inne osoby włączone w projekty)
- tworzenie, koordynowanie, monitorowanie informacji dotyczących poszczególnych procesów cyklu realizacji projektów
- współtworzenie/proponowanie lub tworzenie narzędzi zapewniających sprawny przepływ informacji i aktualność danych dotyczących poszczególnych etapów cyklu realizacji projektów
- udział w procesie przygotowywania sprawozdań z działalności Instytutu, w tym zbieranie i monitorowanie efektów/produktów działalności
- wsparcie w przygotowaniu i obsłudze dokumentów projektów (fiszki, karty, wnioski o finansowanie, umowy, inne dokumenty)
- współpraca z innymi Działami/kierownikami projektów, w tym monitorowanie statusu projektów, zbieranie danych do sprawozdawczości
- realizacja innych zadań zleconych przez Kierownika Działu.
Oczekiwania:
- wykształcenie wyższe
- minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe
- minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku lub zakresie zadań, m.in. obsługi dokumentacji, realizacji projektów finansowanych ze środków publicznych w instytucjach publicznych a także rozliczania takich projektów
- znajomość zasad dotyczących funduszy UE i procesów wnioskowania o dotacje ze źródeł publicznych będzie dodatkowym atutem
- znajomość programów do zarządzania projektami (np. Asana, Jira) lub otwartość na ich uczenie się i stosowanie w codziennej pracy
- znajomość platform do współpracy wizualnej zespołu np. Miro, Mural lub otwartość na ich uczenie się i stosowanie w codziennej pracy
- znajomość narzędzi Microsoft 365 (co najmniej Word, Excel, PowerPoint, OneDrive, Outlook, Teams, Sharepoint) lub otwartość na ich uczenie się i stosowanie w codziennej pracy
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- mile widziane szkolenia z metod zarządzania projektami (PMI, Agile, Scrum itd.) oraz certyfikaty poświadczające znajomość metodyki zarzadzania projektami
- mile widziane szkolenia z zakresu funduszy unijnych, Programu Horyzont Europa
- umiejętność komunikacji (upewnianie się, dopytywanie, informowanie o postępie pracy, informowanie o opóźnieniach/pomyłkach/błędach/zakończeniu zadania itd.)
- skrupulatność, dokładność i staranność w wykonywaniu zadań np. dbanie o stronę wizualną przygotowywanych dokumentów/procesów/tabel/baz, redagowanie ich zgodnie z przyjętymi zasadami
- systematyczność w wykonywaniu zadań
- umiejętność realnego planowania swoich zadań w czasie
- umiejętność prezentowania informacji na forum
- otwartość na uczenie się, chęć rozwijania swojej wiedzy i umiejętności
- zwracanie uwagi na szczegóły, przy uwzględnianiu szerszego kontekstu działań
- chęć współpracy w zespole, dzielenia się informacjami, przyjmowania wartości ważnych dla zespołu.
Oferujemy:
- pracę w unikatowej instytucji analityczno-badawczej
- możliwość zdobycia wyjątkowego doświadczenia zawodowego
- niezbędne szkolenia, kursy a także możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych w innych formach
- możliwość poznania ekspertów z obszaru nowych technologii
- przyjazną atmosferę pracy wśród inspirujących i chętnie dzielących się wiedzą współpracowników
- opiekę medyczną, grupowe ubezpieczenie na życie, pakiet usług sportowych
- stabilne zatrudnienie
- niezbędne narzędzia pracy.
Wymagane dokumenty (sporządzone w języku polskim):
- CV
- list motywacyjny zawierający syntetyczny opis posiadanych kompetencji.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie wymaganych dokumentów do dnia 14 kwietnia 2023 r. poprzez formularz rekrutacyjny klikając w przycisk
Aplikuj
Dokumenty aplikacyjne przesłane po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane.
Do przesłanych dokumentów prosimy dołączyć niniejszą klauzulę:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Organizacji i Zarządzania w Przemyśle „ORGMASZ” moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz.U. z 2019 r. poz. 1781) oraz rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”
Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione o ich terminie telefonicznie lub drogą elektroniczną.
Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronie internetowej Sieci Badawczej Łukasiewicz - Instytutu Organizacji i Zarządzania w Przemyśle ”Orgmasz”.
Dodatkowe informacje można uzyskać na stronie itech.lukasiewicz.gov.pl lub pisząc na adres rekrutacja@itech.lukasiewicz.gov.pl.