Starszy specjalista ds. zamówień publicznych
WYNIKI NABORU
Konkurs na stanowisko:
STARSZY SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
został zakończony bez wyboru kandydata/kandydatki.
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Organizacji i Zarządzania w Przemyśle ”ORGMASZ” ogłasza konkurs na stanowisko:
STARSZY SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Nr referencyjny DAO/2/09/2022/BG
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Wymiar etatu: pełny etat
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy: Warszawa, ul. Żelazna 87
Przykładowy zakres zadań na stanowisku pracy:
- koordynowanie zamówień publicznych w Instytucie,
- organizowanie i prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa postępowań o udzielanie zamówień publicznych we wszystkich trybach wskazanych w ustawie z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem,
- organizowanie i prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wewnętrznym regulaminem zamówień do 130 000 zł netto zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem,
- prowadzenie pełnej obsługi procesu przetargowego, w tym m.in.: weryfikacja dokumentacji przetargowej pod kątem spełniania warunków udziału w postępowaniu przetargowym, przygotowywanie we współpracy z Zespołami i Działami w Instytucie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przygotowywanie projektów umów w sprawach zamówień publicznych, udział w komisjach przetargowych, prowadzenie i nadzorowanie obiegu dokumentacji przetargowej publikacji ogłoszeń,
- współpraca przy tworzeniu i aktualizacji wewnętrznych procedur Instytutu zgodnych z ustawą z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych,
- dokonywanie weryfikacji dokumentów złożonych przez zespoły wnioskujące o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pod kątem formalnym,
- sporządzanie i aktualizacja planów udzielania zamówień publicznych,
- sporządzanie raportów, zestawień, sprawozdań i prowadzenie rejestrów,
- wsparcie pracowników w zakresie dokonywania zamówień,
- prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej zamówień publicznych,
- koordynowanie procesu przygotowywania projektów umów,
- prowadzenie korespondencji z wykonawcami zewnętrznymi, a także z organami publicznymi w zakresie prowadzonych postępowań o udzielanie zamówień publicznych,
- przygotowywanie dokumentacji oraz opracowywanie projektów wyjaśnień na potrzeby prowadzonych kontroli,
- nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentacji przetargowej,
- prawidłowe archiwizowanie i przechowywanie dokumentacji z przeprowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.
Oczekiwania:
- wykształcenie wyższe – preferowane kierunki: prawo, administracja,
- mile widziane studia podyplomowe w zakresie prawa zamówień publicznych,
- minimum 3-letnie praktyczne doświadczenie związane prowadzeniem zamówień publicznych po stronie zamawiającego,
- doskonała znajomość przepisów obowiązujących w obszarze zamówień publicznych,
- znajomość języka angielskiego – minimum poziom B2,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office 365 oraz obsługi poczty elektronicznej,
- samodzielność i odpowiedzialność,
- wysoko rozwinięta umiejętność planowania i zdolności organizacyjne,
- komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów,
- terminowość i dokładność,
- entuzjazm i zaangażowanie.
Oferujemy:
- pracę w unikatowej instytucji analityczno-badawczej,
- możliwość zdobycia wyjątkowego doświadczenia zawodowego,
- niezbędne szkolenia, kursy a także możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych w innych formach,
- możliwość poznania ekspertów z obszaru najnowszych technologii,
- przyjazną atmosferę pracy wśród inspirujących i chętnie dzielących się wiedzą współpracowników,
- opiekę medyczną, grupowe ubezpieczenie na życie, pakiet usług sportowych,
- stabilne zatrudnienie,
- niezbędne narzędzia pracy.
Wymagane dokumenty (sporządzone w języku polskim):
- CV,
- list motywacyjny zawierający syntetyczny opis posiadanych kompetencji.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie wymaganych dokumentów do dnia 7 października 2022 r. poprzez formularz rekrutacyjny klikając w przycisk
Aplikuj.
Dokumenty aplikacyjne przesłane po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane.
Do przesłanych dokumentów prosimy dołączyć niniejszą klauzulę:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Organizacji i Zarządzania w Przemyśle „ORGMASZ” moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz.U. z 2019 r. poz. 1781) oraz rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”
Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione o ich terminie telefonicznie lub drogą elektroniczną.
Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronie internetowej Sieci Badawczej Łukasiewicz - Instytutu Organizacji i Zarządzania w Przemyśle ”Orgmasz”.
Dodatkowe informacje można uzyskać na stronie itech.lukasiewicz.gov.pl lub pisząc na adres mailowy rekrutacja@itech.lukasiewicz.gov.pl.