STARSZY SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
WYNIKI NABORU
Konkurs na stanowisko:
STARSZY SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
został zakończony bez wyboru kandydata.
————————————————————————————————————————————————————–
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Organizacji i Zarządzania w Przemyśle „ORGMASZ”
ogłasza konkurs na stanowisko:
Starszy specjalista ds. księgowości
nr referencyjny DK/SSK/01/2022
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Wymiar etatu: pełny etat
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy: Warszawa, ul. Żelazna 87
Przykładowy zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Współudział w ewidencji majątku;
- Współudział w przygotowaniu danych księgowych do rozliczenia inwentaryzacji;
- Współudział w comiesięcznym tworzeniu i uzgadnianiu not księgowych dotyczących zmiany
stanu, amortyzacji i umorzenia majątku; - Współudział w analiza i uzgadnianie kont rozliczeniowych dotyczących zakupu składników majątku;
- Dekretacja i księgowanie dowodów zakupu składników majątku;
- Współudział w nadzorze nad prawidłową realizacją pod względem finansowym decyzji inwestycyjnych w tym w szczególności kontrola terminowości sporządzania harmonogramów, sprawozdań, zwrotu środków;
- Obsługa audytów wewnętrznych i kontroli zewnętrznych w zakresie przygotowania
dokumentów księgowych i danych wynikających z ksiąg rachunkowych; - Współudział w windykacji należności;
- Przygotowanie wezwań do potwierdzenia sald należności Ł-ORGMASZ;
- Przygotowanie potwierdzeń wezwań do uzgodnienia sald zobowiązań;
- Współudział przy inwentaryzacji stanu aktywów i pasywów na potrzeby sporządzenia
sprawozdania finansowego na dzień bilansowy; - Współudział przy sporządzaniu sprawozdań finansowych;
- Przygotowanie danych na potrzeby sporządzenia sprawozdań do Centrum Łukasiewicz, instytucji zewnętrznych oraz na potrzeby wewnętrzne Ł-ORGMASZ;
- Dekretacja i wprowadzanie (księgowanie) do systemu FK i rejestru zakupu VAT dowodów
kosztowych dotyczących działalności podlegającej opodatkowaniu podatkiem VAT; - Zastępowanie Głównego Specjalisty w zakresie weryfikacji i wysyłania deklaracji JPK_
VAT i przekazywania uzgodnionych danych określonych w aktualnych przepisach podatkowych do MF w formie Jednolitego Pliku Kontrolnego (JPK); - Przygotowanie archiwizacji dokumentów księgowych zgodnie z wewnętrznymi
procedurami; - Współprowadzenie ewidencji czasu pracy i ewidencji urlopowej pracowników;
- Współpraca / zastępowanie pracownika przy naliczaniu wynagrodzeń, przygotowywanie
list płac; - Współpraca / zastępowanie pracownika przy przygotowywaniu wypłat wynagrodzeń i
zasiłków z ubezpieczeń społecznych; - Współpraca / zastępowanie pracownika przy obsłudze programu Płatnik (ZUA, ZWUA ,
DRA i RCA); - Współpraca / zastępowanie pracownika przy naliczaniu refundacji z PFRON
- Dekretowanie i księgowanie list płac;
- Weryfikacja prawidłowości rozliczeń delegacji służbowych;
- Współtworzenie procesów, regulaminów, procedur, etc.
- Kontrola i weryfikacja ewidencji kosztów (zamknięcia kręgu kosztów) przed zamknięciem okresu sprawozdawczego (miesięcznie i rocznie);
Oczekiwania
- Wykształcenie wyższe;
- 5 lat doświadczenia zawodowego w zakresie prowadzenia ksiąg rachunkowych;
- Bardzo dobra znajomość:
- Ustawy o Rachunkowości;
- Ustawy o VAT;
- Ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych;
- Ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych;
- Przepisów prawnych z zakresu Prawa pracy;
- Znajomość zagadnień związanych z prowadzeniem i rozliczaniem programów Horyzont Europa
- Samodzielność, komunikatywność, skrupulatność;
- Umiejętność interpretowania przepisów prawa;
- Atutem będzie:
- znajomość programu księgowego enova365,
- uczestniczenie we wdrożeniu programu: FK, modułu ŚT, modułu kadrowego;
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office oraz obsługi poczty elektronicznej;
- Znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie B2;
Oferujemy:
- Pracę w unikatowej instytucji analityczno-badawczej;
- Możliwość zdobycia wyjątkowego doświadczenia zawodowego;
- Możliwość poznania ekspertów z obszaru najnowszych technologii;
- Przyjazną atmosferę pracy wśród inspirujących i chętnie dzielących się wiedzą współpracowników;
- Pracę w naszym biurowcu w samym centrum Warszawy;
- Opiekę medyczną oraz grupowe ubezpieczenie na życie;
- Stabilne zatrudnienie;
- Umowę o pracę;
- Niezbędne narzędzia pracy;
Wymagane dokumenty:
- CV w języku polskim
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie wymaganych dokumentów do dnia 20 stycznia 2022 roku, poprzez formularz rekrutacyjny klikając w przycisk
Aplikuj
Dokumenty aplikacyjne przesłane po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane.
Do przesłanych dokumentów prosimy dołączyć niniejszą klauzulę:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Organizacji i Zarządzania w Przemyśle „ORGMASZ” moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”
Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione o ich terminie telefonicznie lub drogą elektroniczną.
Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronie internetowej Sieci Badawczej Łukasiewicza - Instytut Organizacji i Zarządzania w Przemyśle „Orgmasz”.
Dodatkowe informacje można uzyskać pisząc na adres mailowy: rekrutacja@itech.lukasiewicz.gov.pl lub na stronie itech.lukasiewicz.gov.pl