STARSZY SPECJALISTA DS. POZYSKIWANIA PROJEKTÓW I DOTACJI
WYNIKI NABORU
Konkurs na stanowisko:
STARSZY SPECJALISTA DS. POZYSKIWANIA PROJEKTÓW I DOTACJI
został zakończony wyborem kandydata.
Wybrany kandydat: Katarzyna Wrotek
Uzasadnienie dokonanego wyboru: Kandydatka w największym stopniu spełnił oczekiwania zawarte w ogłoszeniu na wolne stanowisko pracy.
………………………………………………………………………………………………………………………….
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Organizacji i Zarządzania w Przemyśle „ORGMASZ”
ogłasza konkurs na stanowisko:
Starszy specjalista ds. pozyskiwania projektów i dotacji
nr referencyjny PPD/04/2021
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Wymiar etatu: pełny etat
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy: Warszawa, ul. Żelazna 87
Przykładowy zakres obowiązków:
- poszukiwanie, analiza oraz bieżące monitorowanie dostępnych źródeł finansowania z funduszy unijnych, programów i grantów krajowych, regionalnych i innych źródeł zewnętrznego finansowania dla projektów planowanych i realizowanych przez instytut;
- wyszukiwanie możliwości finansowania projektów badawczo – rozwojowych w obszarach nowych technologii oraz innowacji z programów unijnych i innych;
- doskonała znajomość warunków i zasad udziału w konkursach i programach operacyjnych;
- koordynowanie procesu pozyskania funduszy unijnych w Instytucie w tym m.in.: tworzenie harmonogramu prac, niezbędnych do przygotowania i złożenia wniosków;
- przygotowanie dokumentacji aplikacyjnej w ramach Funduszy Europejskich oraz pozostałych krajowych źródeł finansowania (wnioski o dofinansowanie);
- monitorowanie informacji o nowych naborach wniosków w ramach dostępnych projektów;
- monitorowanie zmian w wytycznych i innych regulacjach, dotyczących pisania i procedowania wniosków o dofinansowani;
- stała współpraca z jednostkami zewnętrznymi odpowiedzialnymi za przygotowywanie i składanie dokumentacji aplikacyjnych oraz wniosków, zgodnie z wytycznymi programów i instytucji przyznających dofinansowanie;
- współpraca z instytucjami przyznającymi i rozliczającymi dotacje unijne oraz projekty R&D (m.in. KE, FNP, NCBR, NCN);
- tworzenie, wprowadzanie i aktualizacja procedur;
- weryfikacja poprawności dokumentów oraz ich archiwizację;
- upowszechnianie wśród pracowników informacji o istniejących programach i procedurach.
Wymagania
- wykształcenie wyższe;
- min. 3 letnie doświadczenie w pozyskiwaniu dofinansowań i przygotowywaniu dokumentacji aplikacyjnej (z funduszy unijnych, innych funduszy zewnętrznych oraz programów krajowych);
- znajomość polityki regionalnej UE i zasad realizacji programów, projektów/działań finansowanych ze środków zewnętrznych;
- znajomość przepisów prawnych dotyczących funduszy unijnych, zamówień publicznych, procedur aplikacyjnych i rozliczania dotacji, umiejętność ich interpretacji oraz wykorzystania do wykonywania zadań;
- praktyczna umiejętność zdobywania podstawowych informacji o dofinansowaniu ze środków krajowych i europejskich, w tym zwłaszcza w nadchodzącej perspektywie unijnej;
- znajomość zasad oraz procedur pozyskiwania dofinansowania i/lub realizacji projektów unijnych oraz R&D;
- biegła znajomość wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków;
- praktyczna znajomość generatorów wniosków o dofinansowanie między innymi takich jak SOWA, MEWA, Vitkac, SL2014;
- biegła znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel;
- swoboda w formułowaniu i redagowaniu wypowiedzi pisemnych;
- biegła znajomość języka angielskiego, w tym języka formalnego.
Oferujemy
- pracę w unikatowej instytucji analityczno-badawczej;
- pracę w najwyższych standardach zarządzania projektami badawczo-rozwojowymi;
- współpracę z bezpośrednim przełożonym opartą na samodzielności i zarządzaniu przez cele;
- przyjazną atmosferę pracy wśród inspirujących i chętnie dzielących się wiedzą współpracowników;
- pracę w trybie hybrydowym (biuro / praca zdalna);
- możliwość zakupu pakietu opieki medycznej i grupowego ubezpieczenia na życie w preferencyjnej cenie;
- stabilne zatrudnienie oparte o umowę o pracę;
- pracę w naszym biurowcu w samym centrum Warszawy;
- niezbędne narzędzia pracy;
Wymagane dokumenty
- CV w języku polskim;
- list motywacyjny;
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie wymaganych dokumentów do dnia 24.05.2021 poprzez formularz rekrutacyjny klikając w przycisk
Aplikuj
Dokumenty aplikacyjne przesłane po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane.
Do przesłanych dokumentów prosimy dołączyć niniejszą klauzulę:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Organizacji i Zarządzania w Przemyśle „ORGMASZ” moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”
Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione o ich terminie telefonicznie lub drogą elektroniczną.
Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronie internetowej Sieci Badawczej Łukasiewicza - Instytut Organizacji i Zarządzania w Przemyśle „Orgmasz”.
Dodatkowe informacje można uzyskać pisząc na adres mailowy: rekrutacja@itech.lukasiewicz.gov.pl .