Oferta pracy: Doradca ds. restrukturyzacji i kontrolingu wewnętrznego (Status: zakończony)
WYNIKI NABORU
Konkurs na stanowisko:
Doradca dyrektora ds. restrukturyzacji i kontrolingu wewnętrznego
został zakończony wyborem kandydata.
Wybrany kandydat: Elżbieta Suprun
Uzasadnienie dokonanego wyboru: Kandydatka w największym stopniu spełniła oczekiwania zawarte w ogłoszeniu na wolne stanowisko pracy.
………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Organizacji i Zarządzania w Przemyśle „ORGMASZ”
ogłasza konkurs na stanowisko:
Doradca dyrektora ds. restrukturyzacji i kontrolingu wewnętrznego
nr referencyjny DI/RK/01/2021
Przykładowy zakres obowiązków:
- Odpowiada za doradztwo oraz przeprowadzenie procesu restrukturyzacji instytutu w zakresie:
- organizacji instytutu w zakresie wykonania zaleceń pokontrolnych oraz optymalizacji procesów i procedur finansowo-księgowych,
- analizy dokumentacji dot. mienia instytutu, które jest przedmiotem spraw sądowych,
- dochodzenia należności i zobowiązań, w tym:
-
-
- analizę umów z podwykonawcami i najemcami, sprawdzanie prawidłowości księgowania i rozliczenia zadłużeń,
- analizę umów z działalności komercyjnej w zakresie ich stopnia realizacji i rozliczeń w podwykonawcami,
- współpracę z komornikami i prawnikami w zakresie windykacji należności i zobowiązań instytutu.
-
-
- analizy i planowania restrukturyzacji w zakresie przeglądów, opracowywania założeń, planów (w tym harmonogramów realizacji) ich bieżąca aktualizacja oraz kontrola realizacji zadań,
- raportowania bieżących działań i postępów w realizacji planu restrukturyzacji,
- udziału zakresie kontroli zewnętrznych i wewnętrznych,
- współpracę z audytorami i biegłymi rewidentami zewnętrznymi w zakresie koordynacji przebiegu audytów i realizacji zadań;
- Bieżące doradztwo w obszarze finansowo- księgowym w zakresie prawidłowego funkcjonowania Instytutu, w tym: analiza wewnętrznych dokumentów procedur i procesów oraz przedstawienie wniosków optymalizacyjnych;
- Odpowiada za kontrolę prawidłowej realizację procedur i przestrzegania regulaminów wewnętrznych,
- Odpowiada za rekomendowanie mechanizmów kontrolnych, zmian i usprawnień w procesach operacyjnych w celu zwiększenia poziomu kontroli i ograniczenia ryzyka;
- Odpowiada za opracowywanie, na podstawie przeprowadzonych kontroli, korekt skuteczności systemu kontroli wewnętrznej, w tym adekwatności i efektywności mechanizmów kontrolnych;
Oczekiwania:
- Wymagane wykształcenie wyższe w zakresie ekonomii
- Mile widziane studia podyplomowe uzupełniające wiedzę w zakresie: kontrolingu, zarządzania finansami przedsiębiorstwa i audytu i kontroli wewnętrznej;
- 10 letnie doświadczenie zawodowe zdobyte na stanowiskach kierowniczych związanych z zarządzaniem obszarem finansowo- księgowym w instytucjach publicznych;
- 2 – letnie doświadczenie w zakresie restrukturyzacji w instytucjach publicznych w zakresie: tworzenia, analizy, planowania, modyfikowania polityki restrukturyzacji oraz gospodarki finansowej dla jednostek publicznych;
- Wymagane doświadczenie w koordynacji 5 zewnętrznych audytów firmy;
- Nastawienia na rozwiązywanie problemów;
- Zdolność myślenia analitycznego;
- Wysokie umiejętność planowania i zdolności organizacyjne;
- Komunikatywność i nastawienie na współpracę;
- Terminowość i dokładność;
- Wysokie zaangażowanie;
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office oraz obsługi poczty elektronicznej;
Oferujemy :
- Pracę w unikatowej instytucji analityczno-badawczej;
- Możliwość zdobycia wyjątkowego doświadczenia zawodowego;
- Samodzielne stanowisko pracy
- Możliwość poznania ekspertów z obszaru najnowszych technologii;
- Przyjazną atmosferę pracy wśród inspirujących i chętnie dzielących się wiedzą współpracowników;
- Pracę w naszym biurowcu w samym centrum Warszawy;
- Stabilne zatrudnienie;
- Umowę o pracę;
- Niezbędne narzędzia pracy;
Wymagane dokumenty:
- CV w języku polskim;
- Oświadczenie kandydata o spełnieniu wymogów formalnych;
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie wymaganych dokumentów do dnia 27 stycznia 2021 roku, poprzez formularz rekrutacyjny klikając w przycisk
Aplikuj
Dokumenty aplikacyjne przesłane po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane.
Do przesłanych dokumentów prosimy dołączyć niniejszą klauzulę:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Organizacji i Zarządzania w Przemyśle „ORGMASZ” moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”
Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione o ich terminie telefonicznie lub drogą elektroniczną.
Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronie internetowej Sieci Badawczej Łukasiewicza - Instytut Organizacji i Zarządzania w Przemyśle „Orgmasz”.
Dodatkowe informacje można uzyskać pisząc na adres mailowy: rekrutacja@itech.lukasiewicz.gov.pl .