Oferta pracy: Straszy specjalista ds. zarządzania i administrowania nieruchomościami (Status zakończona)
WYNIKI NABORU
Konkurs na stanowisko:
Straszy specjalista ds. zarządzania i administrowania nieruchomościami
został zakończony bez wyboru kandydata (anulowany).
——————————————————————————————————————————————–
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Organizacji i Zarządzania w Przemyśle „ORGMASZ”
ogłasza konkurs na stanowisko:
Straszy specjalista ds. zarządzania i administrowania nieruchomościami
nr referencyjny DAO/SAN/06/2020
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Wymiar etatu: pełny etat
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy: Warszawa, ul. Żelazna 87
Przykładowy zakres obowiązków:
- zarządzanie/administrowanie nieruchomością,
- bieżąca obsługa najemców, w tym w szczególności:
-
- prowadzenie bieżącej korespondencji z najemcami,
- wystawianie faktur za najem,
- nadzór nad terminowymi płatnościami,
- wstępna windykacja zależności,
- nadzór nad przeglądami okresowymi nieruchomości,
- koordynacja, nadzór oraz egzekwowanie prawidłowego wykonywania, obowiązków przez firmy obsługujące nieruchomości,
- sporządzanie okresowych raportów i sprawozdań,
- nadzór nad terminową realizacją okresowych przeglądów i konserwacji,
- realizacja działań obejmujących regulowanie stanu prawnego nieruchomości, w tym weryfikacja i aktualizacja zapisów w księgach wieczystych oraz monitorowanie prawidłowości dokonanych wpisów w celu zapewnienia aktualnego stanu prawnego nieruchomości,
- przygotowywanie umów związanych z najmem powierzchni,
- prowadzenie rejestrów i ewidencji w zakresie spraw związanych z zarządzaniem nieruchomościami,
- prowadzenie książki obiektu budowlanego,
- przygotowywanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowań przetargowych w zakresie administrowanego obiektu,
- budowanie pozytywnych relacji z najemcami nieruchomości.
Oczekiwania
- wykształcenie wyższe magisterskie – pożądane na kierunku prawo, administracja lub ekonomia;
- atutem będą studia podyplomowe z zakresu zarządzania lub wyceny nieruchomości;
- 2 letnie doświadczenia zawodowe na podobnym stanowisku;
- doskonała wiedza z zakresu przepisów dotyczących gospodarki nieruchomościami;
- atutem będzie doświadczenie w pracy w instytucjach publicznych lub samorządowych;
- wysokie umiejętność planowania i zdolności organizacyjne;
- komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów;
- terminowość i dokładność;
- entuzjazm i zaangażowanie;
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office oraz obsługi poczty elektronicznej;
Oferujemy
- możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia zawodowego;
- stabilne zatrudnienie;
- umowę o pracę;
- niezbędne narzędzia pracy;
Wymagane dokumenty:
- CV
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie wymaganych dokumentów do dnia 09 lipca 2020 roku.
Aby przesłać swoją aplikację prosimy kliknąć w przycisk aplikuj.
APLIKUJ
Dokumenty aplikacyjne przesłane po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane.
Do przesłanych dokumentów prosimy dołączyć niniejszą klauzulę:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Organizacji i Zarządzania w Przemyśle „ORGMASZ” moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”
Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione o ich terminie telefonicznie lub drogą elektroniczną.
Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronie internetowej Sieci Badawczej Łukasiewicza - Instytut Organizacji i Zarządzania w Przemyśle „Orgmasz”.
Dodatkowe informacje można uzyskać pisząc na adres mailowy: rekrutacja@orgmasz.pl