Dołącz do nas!
Nasz Instytut to unikatowe przedsięwzięcie. Łącząc prace badawczo-rozwojowe z działalnością analityczno-ekspercką, stawiaamy na możliwość wdrożenia prowadzonych badań w biznesie. Jesteśmy naukowcami wśród przedsiębiorców i przedsiębiorcami wśród naukowców.
Naszym celem jest dostarczanie eksperckiej wiedzy na temat skutków wdrażania nowych technologii, aby wspomagać procesy decyzyjne nauki, instytucji badawczych, administracji publicznej oraz biznesu.
W ramach Sieci Badawczej Łukasiewicz stanowimy więc niezbędne wsparcie w realizacji polityki gospodarczej kraju.
Chcielibyśmy, aby społeczeństwo i gospodarka korzystały w jak największym stopniu z rozwoju technologicznego, jednocześnie ograniczając do minimum wiążące się z tym ryzyka. Kierujemy się ideą społecznie odpowiedzialnego rozwoju technologicznego.
Kogo szukamy
Jesteś pełen pasji? Interesujesz się przyszłością Polski? Chcesz mieć kontakt z nowoczesną technologią? Stawiasz na własny rozwój i szukasz możliwości wdrożenia swoich pomysłów w gotowe rozwiązania?
Dla nas liczy się Twoje zaangażowanie oraz skuteczne podejście w podejmowanych działaniach. Istotną kompetencją jest także komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz dobra znajomość języka angielskiego.
Zapraszamy do współpracy wszystkich, który posiadają odwagę, aby bronić własnych przekonań, chętnie przejmują inicjatywę i są otwarci na nowe wyzwania. Ważny jest dla nas wzajemny szacunek, pasja w działaniu i poczucie humoru, aby praca przebiegała w pozytywnej atmosferze.
Zapraszamy do aplikowania na stanowiska specjalistyczne, eksperckie i kierownicze.
Do udziału w rekrutacji zapraszamy także absolwentów studiów wyższych chcących rozpocząć swoją karierę w powyższych obszarach. Poszukujemy osób z wykształceniem i doświadczeniem w obszarze nauk ścisłych, społecznych i ekonomicznych, posiadających kompetencje analityczne, które interesują się nowymi technologiami, tworzeniem i rozwijaniem innowacji, ich wdrażaniem i wpływem na otaczającą nas rzeczywistość.
Zapraszamy do budowania wspólnie z nami, od podstaw nowej, unikatowej instytucji analityczno-badawczej, łączącej pracę przy realizacji wyzwań badawczych ze swobodną kulturą pracy i realizacją misji publicznej charakterystyczną dla najlepszych państwowych instytucji. Pracując z nami masz szansę poznać ekspertów z obszaru nowych technologii i zrealizować własne projekty badawcze. Gwarantujemy przyjazną atmosferę pracy, inspirujących współpracowników oraz miejsce pracy w naszym biurowcu w centrum Warszawy.
Poniżej znajdziesz informacje dotyczące przebiegu procesu rekrutacji oraz aktualnie prowadzone rekrutacje.
Nie wahaj się – z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania.
Nie czekaj – już dziś zapraszamy Cię do udziału w niezwykłej przygodzie tworzenia, planowania i wdrażania nowych technologii.
Z nami naprawdę możesz zmieniać świat!


Jak przebiega proces rekrutacji
Krok 1 – aplikacja online
To najważniejszy moment, w którym wszystko się zaczyna.
Jeśli znajdziesz interesującą ofertę pracy prześlij swoje CV i list motywacyjny oraz inne dokumenty, w przypadku, gdy taki wymóg znajdzie się w ofercie pracy,
Krok 2 – selekcja aplikacji
Dokładnie analizujemy wszystkie nadesłane aplikacje. Wybieramy kandydatów, którzy w największym stopniu spełniają wymagania określone w opisie stanowiska i niezwłocznie kontaktujemy się z nimi.
Krok 3 – rozmowa telefoniczna
Daj się poznać. Podczas rozmowy telefonicznej porozmawiamy o Twoich kluczowych kompetencjach, motywacji oraz wymaganiach formalnych na określonym stanowisku.
To będzie również okazja aby się przekonać, dlaczego warto do nas dołączyć.
Krok 4 – rozmowa kwalifikacyjna (online lub offline)
Z wybranymi kandydatami spotykamy się na rozmowie kwalifikacyjnej. Zapytamy Cię
o dotychczasowe doświadczenie zawodowe, wiedzę i umiejętności wymagane na danym stanowisku. Wprowadzimy Cię w kulturę organizacyjną i wartości naszej firmy.
Przekażemy także informacje na temat Twoich przyszłych obowiązków i wyzwań zawodowych. Rozmowę przeprowadzają zawsze pracownik HR i potencjalny bezpośredni przełożony.
Dodatkowo możemy poprosić Cię o wykonanie zadania rekrutacyjnego, np.:
- zadanie do przygotowania przed pierwszym spotkaniem,
- zadanie symulacyjne (case study),
- testy kompetencji, wiedzy praktycznej lub językowe ,
- testy znajomości programów komputerowych.
O zadaniach zostaniesz poinformowany zawsze przed rozmową kwalifikacyjną.
Krok 5 – informacja zwrotna i oferta pracy
Cenimy kulturę organizacyjną opartą na informacji zwrotnej, dlatego kontaktujemy się ze wszystkimi uczestnikami rozmowy rekrutacyjnej, niezależnie od jej wyniku.
Jeśli jest on pozytywny i zaakceptujesz warunki zatrudnienia – witamy Cię w zespole Łukasiewicz – ITECH Instytutu Innowacji i Technologii.
oferty pracy
Zobacz aktualne oferty pracy
Instytut
Łukasiewicz – ITECH Instytut Innowacji i Technologii
poziom
manager (C-level)
data wygaśnięcia oferty
2025-06-15wymagania obowiązkowe
Oczekiwania:
- wykształcenie wyższe magisterskie (finanse lub rachunkowość);
- co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami ludzkimi; atutem będzie doświadczenie w jednostkach sektora finansów publicznych,
- bardzo dobra znajomość przepisów księgowych i podatkowych;
- znajomość systemów księgowych – mile widziana znajomość systemu Enova,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office oraz obsługi poczty elektronicznej,
- rozwinięte zdolności analizy i syntezy, w tym umiejętność interpretacji faktów/liczb i formułowania konkluzji,
- analizowanie danych i wyciąganie wniosków, rozumienie celów i dążenie do ich realizacji, asertywność i sprawczość, skrupulatność, rzetelność, dobra organizacja pracy,
- wysokie umiejętności analityczne i komunikacyjne, samodzielność w pracy,
- umiejętność pracy w zespole i chęć dzielenia się wiedzą,
- umiejętność planowania,
- komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów.
mile widziane
-opis stanowiska
(Nr referencyjny 1/6/2025/AM/193)
nazwa instytutu
Łukasiewicz – ITECH Instytut Innowacji i Technologiiopis instytutu
codzienne zadania
Kluczowe zadania realizowane na stanowisku pracy:
- wsparcie przy tworzeniu i kształtowaniu oraz wdrażaniu strategii finansowej Instytutu,
- współudział przy przygotowaniu, wdrażaniu i monitorowaniu Wieloletniego Planu Działalności Instytutu,
- przygotowanie, wdrażanie i monitorowanie Wieloletniego Planu Finansowego Instytutu,
- wsparcie procesów budżetowania i współpraca przy tworzeniu prognozowania finansowego,
- optymalizowanie struktury kosztów i poziomu majątku obrotowego,
- współudział przy przygotowywaniu raportów i sprawozdań finansowych, a także sprawozdań z działalności Instytutu i rozliczania subwencji,
- wsparcie w procesie podejmowania decyzji strategicznych,
- współudział przy tworzeniu sprawozdań finansowych (miesięcznych, kwartalnych i rocznych);
- współudział przy tworzeniu wszelkich sprawozdań i deklaracji zawierających dane finansowe, osobowe i merytoryczne, a także ankiet, raportów i innych zestawień i dokumentów dla Dyrektora, Centrum Łukasiewicz, podmiotów audytujących i kontrolujących;
- prowadzenie ewidencji i prawidłowe rozliczanie otrzymanych dotacji i pozyskanych środków pieniężnych na podstawie stosownych umów, zgodnie z wymaganiami instytucji przekazującej środki, w tym środków pochodzących ze źródeł zagranicznych;
- prowadzenie spraw związanych z zapewnieniem środków na finansowanie działalności Instytutu;
- zarządzanie płynnością finansową Instytutu;
- tworzenie polityki kadrowo-płacowej Instytutu;
- współtworzenie efektywnych systemów motywacyjnych oraz systemu wynagrodzeń,
- współpraca przy planowaniu i koordynowaniu budżetu wynagrodzeń oraz aktualizacja siatki płac,
- współpraca przy prowadzeniu spraw socjalnych,
- współpraca z audytorami, i instytucjami kontrolującymi Instytut;
- reprezentowanie firmy przed instytucjami zewnętrznymi;
- automatyzacja procesów księgowych;
- bieżąca analiza sytuacji finansowej Instytutu;
- monitorowanie zmian w przepisach i ich implementacja;
- opracowywanie wewnętrznych regulaminów i procedur.
benefity
Oferujemy:
- pracę w unikatowej instytucji analityczno-badawczej,
- przyjazną atmosferę pracy wśród inspirujących i chętnie dzielących się wiedzą współpracowników,
- opiekę medyczną, grupowe ubezpieczenie na życie, pakiet usług sportowych, platformę do nauki języków obcych,
- możliwość pracy hybrydowej w zakresie regulacji wewnątrzorganizacyjnych,
- niezbędne narzędzia pracy.
Wymagane dokumenty:
- CV i list motywacyjny zawierający syntetyczny opis posiadanych kompetencji – sporządzone w języku polskim,
- dokumenty potwierdzające wymagane kwalifikacje i umiejętności.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie wymaganych dokumentów do dnia 15 czerwca 2025 r. poprzez formularz rekrutacyjny klikając w przycisk
Aplikuj
Dokumenty aplikacyjne przesłane po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane.
Do przesłanych dokumentów prosimy dołączyć niniejszą klauzulę:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Sieć Badawcza Łukasiewicz – ITECH Instytut Innowacji i Technologii moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”.
Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione o ich terminie telefonicznie lub drogą elektroniczną.
Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronie internetowej Sieci Badawczej Łukasiewicz – ITECH Instytutu Innowacji i Technologii – itech.lukasiewicz.gov.pl.
Dodatkowe informacje można uzyskać na itech.lukasiewicz.gov.pl lub pisząc na rekrutacja@itech.lukasiewicz.gov.pl.
Informujemy, że w Sieci Badawczej Łukasiewicz – ITECH Instytucie Innowacji i Technologii obowiązuje Regulamin zgłaszania naruszeń prawa oraz ochrony osób zgłaszających naruszenia (Sygnalistów).
Nie ma na liście twojej wymarzonej pozycji?
Chcesz do nas aplikować? Nie musisz wybierać konkretnej oferty pracy, po prostu prześlij swoje CV.
Wyniki naborów
Główny Specjalista ds. zarządzania i administrowania nieruchomością
(Nr referencyjny 2/3/2025/BG/183)