Kariera

Dołącz do nas!

Nasz Instytut to unikatowe przedsięwzięcie. Łącząc prace badawczo-rozwojowe z działalnością analityczno-ekspercką, stawiaamy na możliwość wdrożenia prowadzonych badań w biznesie. Jesteśmy naukowcami wśród przedsiębiorców i przedsiębiorcami wśród naukowców. 
Naszym celem jest dostarczanie eksperckiej wiedzy na temat skutków wdrażania nowych technologii, aby wspomagać procesy decyzyjne nauki, instytucji badawczych, administracji publicznej oraz biznesu.

W ramach Sieci Badawczej Łukasiewicz stanowimy więc niezbędne wsparcie w realizacji polityki gospodarczej kraju.

Chcielibyśmy, aby społeczeństwo i gospodarka korzystały w jak największym stopniu z rozwoju technologicznego, jednocześnie ograniczając do minimum wiążące się z tym ryzyka. Kierujemy się ideą społecznie odpowiedzialnego rozwoju technologicznego.

Kogo szukamy

Jesteś pełen pasji? Interesujesz się przyszłością Polski? Chcesz mieć kontakt z nowoczesną technologią? Stawiasz na własny rozwój i szukasz możliwości wdrożenia swoich pomysłów w gotowe rozwiązania?

Dla nas liczy się Twoje zaangażowanie oraz skuteczne podejście w podejmowanych działaniach. Istotną kompetencją jest także komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz dobra znajomość języka angielskiego.

Zapraszamy do współpracy wszystkich, który posiadają odwagę, aby bronić własnych przekonań, chętnie przejmują inicjatywę i są otwarci na nowe wyzwania. Ważny jest dla nas wzajemny szacunek, pasja w działaniu i poczucie humoru, aby praca przebiegała w pozytywnej atmosferze.

Zapraszamy do aplikowania  na stanowiska specjalistyczne,  eksperckie i kierownicze.

Do udziału w rekrutacji zapraszamy także absolwentów studiów wyższych chcących rozpocząć swoją karierę w powyższych obszarach. Poszukujemy osób z wykształceniem i doświadczeniem w obszarze nauk ścisłych, społecznych i ekonomicznych, posiadających kompetencje analityczne, które interesują się nowymi technologiami, tworzeniem i rozwijaniem innowacji, ich wdrażaniem i wpływem na otaczającą nas rzeczywistość.

Zapraszamy do budowania wspólnie z nami, od podstaw nowej, unikatowej instytucji analityczno-badawczej, łączącej pracę przy realizacji wyzwań badawczych ze swobodną kulturą pracy i realizacją misji publicznej charakterystyczną dla najlepszych państwowych instytucji. Pracując z nami masz szansę poznać ekspertów z obszaru nowych technologii i zrealizować własne projekty badawcze. Gwarantujemy przyjazną atmosferę pracy, inspirujących współpracowników oraz miejsce pracy w naszym biurowcu w centrum Warszawy.

Poniżej  znajdziesz informacje dotyczące  przebiegu procesu rekrutacji oraz aktualnie prowadzone rekrutacje.
Nie wahaj się – z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania.
Nie czekaj – już dziś zapraszamy Cię do udziału w niezwykłej przygodzie tworzenia, planowania i wdrażania nowych technologii.

Z nami naprawdę możesz zmieniać świat!

Jak przebiega proces rekrutacji

Proces rekrutacyjny na każde stanowisko oparty jest o wypracowany schemat.

 

Krok 1 – aplikacja online 

To najważniejszy moment, w którym wszystko się zaczyna.

Jeśli znajdziesz interesującą ofertę pracy prześlij swoje CV i list motywacyjny oraz inne dokumenty, w przypadku, gdy taki wymóg znajdzie się w ofercie pracy,  

Krok 2 –  selekcja aplikacji 

Dokładnie analizujemy wszystkie nadesłane aplikacje. Wybieramy kandydatów, którzy w największym stopniu spełniają wymagania określone w opisie stanowiska i niezwłocznie kontaktujemy się z nimi.

Krok 3  –  rozmowa telefoniczna 

Daj się poznać. Podczas rozmowy telefonicznej porozmawiamy o Twoich kluczowych kompetencjach, motywacji oraz wymaganiach formalnych na określonym stanowisku.
To będzie również okazja aby się przekonać, dlaczego warto do nas dołączyć.

Krok 4  – rozmowa kwalifikacyjna (online lub offline) 

Z wybranymi kandydatami spotykamy się na rozmowie kwalifikacyjnej. Zapytamy Cię
o dotychczasowe doświadczenie zawodowe, wiedzę i umiejętności wymagane na danym stanowisku. Wprowadzimy Cię w kulturę organizacyjną i wartości naszej firmy.
Przekażemy także informacje na temat Twoich przyszłych obowiązków i wyzwań zawodowych.  Rozmowę przeprowadzają zawsze pracownik HR i potencjalny bezpośredni przełożony.

Dodatkowo możemy poprosić Cię o wykonanie zadania rekrutacyjnego, np.:

  • zadanie do przygotowania przed pierwszym spotkaniem,
  • zadanie symulacyjne (case study), 
  • testy kompetencji, wiedzy praktycznej  lub  językowe ,
  • testy znajomości programów komputerowych.
    O zadaniach zostaniesz poinformowany zawsze przed rozmową kwalifikacyjną.

Krok 5 –  informacja zwrotna i oferta pracy 

Cenimy kulturę organizacyjną opartą na informacji zwrotnej, dlatego kontaktujemy się ze wszystkimi uczestnikami rozmowy rekrutacyjnej, niezależnie od jej wyniku. 
Jeśli jest on pozytywny i zaakceptujesz warunki zatrudnienia – witamy Cię w zespole Łukasiewicz – ITECH Instytutu Innowacji i Technologii.

oferty pracy

Zobacz aktualne oferty pracy

3 days temu

Instytut

Łukasiewicz – Instytut Innowacji i Technologii

poziom

główny specjalista

data wygaśnięcia oferty

2025-05-09

wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe,
  • minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane doświadczenie w administracji publicznej),
  • doskonała znajomość przepisów prawa pracy, podatkowych, z zakresu ubezpieczeń społecznych i ochrony danych osobowych (mile widziana znajomość przepisów ustawy z  dnia 21 lutego 2019 r. o Sieci Badawczej Łukasiewicz, ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce),
  • bardzo dobra znajomość obsługi programów ENOVA Kadry i Płace, PŁATNIK a także pakietu MS Office 365,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu B2,
  • bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, sumienność, systematyczność,
  • umiejętność pracy zespołowej i pod presją czasu,
  • komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów.

mile widziane

-

opis stanowiska

(Nr referencyjny 1/3/2025/BG/182)

nazwa instytutu

Łukasiewicz – Instytut Innowacji i Technologii

opis instytutu

-

codzienne zadania

  • samodzielne prowadzenie obsługi kadrowo-płacowej pracowników, w tym tworzenie dokumentacji pracowniczej w oparciu o aktualnie obowiązujące przepisy oraz regulacje wewnętrzne a także dokumentacji związanej z zatrudnieniem osób niebędących pracownikami,
  • naliczanie wynagrodzeń i innych świadczeń,
  • kontrola terminowości badań medycyny pracy, BHP,
  • sporządzanie i przesyłanie niezbędnych deklaracji i informacji (w szczególności do ZUS, US, PFRON),
  • realizacja zadań związanych z PPK,
  • sporządzanie analiz i sprawozdań na potrzeby pracodawcy i instytucji zewnętrznych,
  • opracowywanie regulaminów, polityk, procedur z zakresu prawa pracy,
  • archiwizacja dokumentów.

benefity

  • pracę w unikatowej instytucji analityczno-badawczej,
  • przyjazną atmosferę pracy wśród inspirujących i chętnie dzielących się wiedzą współpracowników,
  • opiekę medyczną, grupowe ubezpieczenie na życie, pakiet usług sportowych, platformę do nauki języków obcych,
  • możliwość pracy hybrydowej w zakresie regulacji wewnątrzorganizacyjnych,
  • niezbędne narzędzia pracy.

Nie ma na liście twojej wymarzonej pozycji?

Chcesz do nas aplikować? Nie musisz wybierać konkretnej oferty pracy, po prostu prześlij swoje CV.

This will close in 0 seconds