Proces rekrutacyjny na każde stanowisko oparty jest o wypracowany schemat.
Krok 1 – aplikacja online
To najważniejszy moment, w którym wszystko się zaczyna.
Jeśli znajdziesz interesującą ofertę pracy prześlij swoje CV i list motywacyjny oraz inne dokumenty, w przypadku, gdy taki wymóg znajdzie się w ofercie pracy,
Krok 2 – selekcja aplikacji
Dokładnie analizujemy wszystkie nadesłane aplikacje. Wybieramy kandydatów, którzy w największym stopniu spełniają wymagania określone w opisie stanowiska i niezwłocznie kontaktujemy się z nimi.
Krok 3 – rozmowa telefoniczna
Daj się poznać. Podczas rozmowy telefonicznej porozmawiamy o Twoich kluczowych kompetencjach, motywacji oraz wymaganiach formalnych na określonym stanowisku.
To będzie również okazja aby się przekonać, dlaczego warto do nas dołączyć.
Krok 4 – rozmowa kwalifikacyjna (online lub offline)
Z wybranymi kandydatami spotykamy się na rozmowie kwalifikacyjnej. Zapytamy Cię
o dotychczasowe doświadczenie zawodowe, wiedzę i umiejętności wymagane na danym stanowisku. Wprowadzimy Cię w kulturę organizacyjną i wartości naszej firmy.
Przekażemy także informacje na temat Twoich przyszłych obowiązków i wyzwań zawodowych. Rozmowę przeprowadzają zawsze pracownik HR i potencjalny bezpośredni przełożony.
Dodatkowo możemy poprosić Cię o wykonanie zadania rekrutacyjnego, np.:
- zadanie do przygotowania przed pierwszym spotkaniem,
- zadanie symulacyjne (case study),
- testy kompetencji, wiedzy praktycznej lub językowe ,
- testy znajomości programów komputerowych.
O zadaniach zostaniesz poinformowany zawsze przed rozmową kwalifikacyjną.
Krok 5 – informacja zwrotna i oferta pracy
Cenimy kulturę organizacyjną opartą na informacji zwrotnej, dlatego kontaktujemy się ze wszystkimi uczestnikami rozmowy rekrutacyjnej, niezależnie od jej wyniku.
Jeśli jest on pozytywny i zaakceptujesz warunki zatrudnienia – witamy Cię w zespole
Łukasiewicz – ITECH Instytutu Innowacji i Technologii.