Wykształcenie wyższe lub średnie oraz minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe, lub wykształcenie średnie branżowe i minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe.
Mile widziane wykształcenie wyższe (lub w trakcie studiów), preferowane kierunki: administracja, zarządzanie.
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office oraz obsługi poczty elektronicznej.
Dobra organizacja pracy, skrupulatność, rzetelność.
Umiejętność pracy w zespole.
Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów.
OPIS STANOWISKA:
Specjalista ds. administracyjnych
NAZWA INSTYTUTU
CODZIENNE ZADANIA:
Sieć Badawcza Łukasiewicz – ITECH Instytut Innowacji i Technologii dostarcza eksperckiej wiedzy na temat uwarunkowań i skutków wprowadzania nowych i atrakcyjnych rozwiązań biznesowych, aby wspomagać procesy decyzyjne administracji publicznej, przedsiębiorstw i obywateli.
Od 2020 roku budujemy unikatową instytucję analityczno-badawczą łączącą realizację wyzwań badawczych ze swobodną kulturą pracy i misją publiczną. Pracując z nami masz szansę poznać specjalistów z obszaru nowych technologii oraz wziąć udział w innowacyjnym w skali świata projekcie współpracy nauki z biznesem, przy bliskiej kooperacji z ekspertami z Instytutów Sieci Badawczej Łukasiewicz.
Dołącz do naszego Zespołu!
Obsługa kancelaryjna, w tym zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą oraz prowadzenie rejestru korespondencji.
Organizacja i koordynacja spotkań wewnętrznych oraz kalendarza Dyrektora i Zastępców Dyrektora.
Udział w wybranych spotkaniach roboczych i sporządzanie syntetycznych notatek.
Zbieranie, opracowywanie i dystrybucja kluczowych informacji wewnątrz Instytutu oraz redagowanie pism wychodzących.
Utrzymywanie kontaktów zewnętrznych oraz wspieranie działań komunikacyjnych Dyrekcji.
Kompletowanie materiałów wspierających codzienną pracę Dyrekcji.
Prowadzenie rejestrów dokumentów, takich jak zarządzenia, umowy, pełnomocnictwa, decyzje oraz wnioski Dyrektora.
Opracowywanie i utrzymywanie dokumentacji wspierającej pracę Dyrekcji.
Współpraca z komórkami organizacyjnymi Instytutu w celu efektywnego przepływu informacji.
Koordynacja współpracy z sekretarzem Rady Instytutu w zakresie organizacji posiedzeń i realizacji zadań Rady.
Prowadzenie gospodarki samochodowej i transportowej.
Współpraca z wykonawcami zewnętrznymi.
Współpraca przy realizacji zakupów bieżących.
BENEFITY:
Oferujemy:
pracę w unikatowej instytucji analityczno-badawczej,
udział w dedykowanych programach badawczych,
przyjazną atmosferę pracy wśród inspirujących i chętnie dzielących się wiedzą współpracowników,
opiekę medyczną, grupowe ubezpieczenie na życie, pakiet usług sportowych, platformę do nauki języków obcych,
możliwość pracy hybrydowej w zakresie regulacji wewnątrzorganizacyjnych
niezbędne narzędzia pracy.
Wymagane dokumenty:
CV i list motywacyjny zawierający syntetyczny opis posiadanych kompetencji – sporządzone w języku polskim,
dokumenty potwierdzające wymagane kwalifikacje i umiejętności.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie wymaganych dokumentów do dnia 16.05.2025 r. poprzez formularz rekrutacyjny klikając w przycisk