Specjalista ds. administracyjnych

WYNAGRODZENIE :
od 0
do 0
WYMAGANIA OBOWIĄZKOWE:

 

  • Wykształcenie wyższe lub średnie oraz minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe, lub wykształcenie średnie branżowe i minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe.
  • Mile widziane wykształcenie wyższe (lub w trakcie studiów), preferowane kierunki: administracja, zarządzanie.
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office oraz obsługi poczty elektronicznej.
  • Dobra organizacja pracy, skrupulatność, rzetelność.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów.
OPIS STANOWISKA:

Specjalista ds. administracyjnych

NAZWA INSTYTUTU
CODZIENNE ZADANIA:

Sieć Badawcza Łukasiewicz – ITECH Instytut Innowacji i Technologii dostarcza eksperckiej wiedzy na temat uwarunkowań i skutków wprowadzania nowych i atrakcyjnych rozwiązań biznesowych, aby wspomagać procesy decyzyjne administracji publicznej, przedsiębiorstw i obywateli.

Od 2020 roku budujemy unikatową instytucję analityczno-badawczą łączącą realizację wyzwań badawczych ze swobodną kulturą pracy i misją publiczną. Pracując z nami masz szansę poznać specjalistów z obszaru nowych technologii oraz wziąć udział w innowacyjnym w skali świata projekcie współpracy nauki z biznesem, przy bliskiej kooperacji z ekspertami z Instytutów Sieci Badawczej Łukasiewicz.

Dołącz do naszego Zespołu!

  • Obsługa kancelaryjna, w tym zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą oraz prowadzenie rejestru korespondencji.
  • Organizacja i koordynacja spotkań wewnętrznych oraz kalendarza Dyrektora i Zastępców Dyrektora.
  • Udział w wybranych spotkaniach roboczych i sporządzanie syntetycznych notatek.
  • Zbieranie, opracowywanie i dystrybucja kluczowych informacji wewnątrz Instytutu oraz redagowanie pism wychodzących.
  • Utrzymywanie kontaktów zewnętrznych oraz wspieranie działań komunikacyjnych Dyrekcji.
  • Kompletowanie materiałów wspierających codzienną pracę Dyrekcji.
  • Prowadzenie rejestrów dokumentów, takich jak zarządzenia, umowy, pełnomocnictwa, decyzje oraz wnioski Dyrektora.
  • Opracowywanie i utrzymywanie dokumentacji wspierającej pracę Dyrekcji.
  • Współpraca z komórkami organizacyjnymi Instytutu w celu efektywnego przepływu informacji.
  • Koordynacja współpracy z sekretarzem Rady Instytutu w zakresie organizacji posiedzeń i realizacji zadań Rady.
  • Prowadzenie gospodarki samochodowej i transportowej.
  • Współpraca z wykonawcami zewnętrznymi.
  • Współpraca przy realizacji zakupów bieżących.
BENEFITY:

Oferujemy:

  • pracę w unikatowej instytucji analityczno-badawczej,
  • udział w dedykowanych programach badawczych,
  • przyjazną atmosferę pracy wśród inspirujących i chętnie dzielących się wiedzą współpracowników,
  • opiekę medyczną, grupowe ubezpieczenie na życie, pakiet usług sportowych, platformę do nauki języków obcych,
  • możliwość pracy hybrydowej w zakresie regulacji wewnątrzorganizacyjnych
  • niezbędne narzędzia pracy.

Wymagane dokumenty:

  • CV i list motywacyjny zawierający syntetyczny opis posiadanych kompetencji – sporządzone w języku polskim,
  • dokumenty potwierdzające wymagane kwalifikacje i umiejętności.

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie wymaganych dokumentów do dnia 16.05.2025 r. poprzez formularz rekrutacyjny klikając w przycisk

This will close in 0 seconds