Ewaluacja przewag i słabości komunikacji oferty Sieci Badawczej Łukasiewicz na przykładzie eventu “Warsaw Industry Week” 2021

🧩 Budowanie atrakcyjności i rozpoznawalności marki jest jednym z najważniejszych wyzwań stojących przed każdym przedsiębiorstwem. Trudno odnosić sukcesy, jeśli jest się nieznanym wśród swoich odbiorców. Obecność na targach jest elementem obowiązkowym dla firm, które pragną zaistnieć na rynku.

💲 Na zlecenie Centrum Łukasiewicz na przełomie 2021 i 2022 roku opracowaliśmy raport będący wynikiem prac analitycznych wykonanych przez pracowników Łukasiewicz – Centrum Oceny Technologii.

💥 Celem projektu jest zidentyfikowanie silnych i słabych stron oferty Instytutów Łukasiewicza pod kątem wizerunkowym oraz porównanie atrakcyjności stanowiska wystawowego Łukasiewicza z innymi wystawcami.

🧾 Raport opracowano na podstawie studium przypadku targów Warsaw Industry Week 2021, które odbyły się w halach PTAK Warsaw Expo w Nadarzynie w dniach 8-10.11.2021 r.

fot. Anna Jurczak, Łukasiewicz – IPS

Dowiedz się więcej

Przeczytaj Również

This will close in 0 seconds