Starszy Specjalista ds. Komunikacji Projektu (K/M)

WYMAGANIA OBOWIĄZKOWE:
  • wykształcenie wyższe – mile widziane kierunki: marketing, public relations, komunikacja.
  • 3 lata doświadczenia zawodowego w zakresie komunikacji/marketingu (m.in w pracy z katalogiem identyfikacji wizualnej),
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1,
  • umiejętność obsługi: strony internetowej w WordPress (AVADA), programu graficznego Canva – tworzenie  grafik i wideo, kanałów w social mediach (LinkedIn, X, Facebook. YouTube),
  • bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office, w tym prezentacji w Power Point,
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacji pisemnej i ustnej oraz umiejętności interpersonalne,
  • umiejętność szybkiego redagowania treści w języku polskim, tzw. lekkie pióro,
  • gotowość do podróży służbowych.
NAZWA INSTYTUTU
CODZIENNE ZADANIA:

Koordynacja działań związanych z promocją, komunikacją oraz upowszechnianiem wyników projektu Branżowe Punkty Kontaktowe finansowanego ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, w tym:

  • Redagowanie treści na stronę internetową (WordPress) oraz komunikatów prasowych.
  • Udział w spotkaniach grup roboczych projektu i reprezentacja Działu Komunikacji i Promocji.
  • Stała współpraca z BPK (e-mail, telekonferencje, spotkania wyjazdowe).
  • Nadzór nad marką BPK zgodnie z Katalogiem Identyfikacji Wizualnej.
  • Tworzenie materiałów promocyjnych, dokumentacja foto/wideo wydarzeń.
  • Obsługa grafiki i multimediów (Canva, Clipchamp).
  • Koordynacja produkcji gadżetów promocyjnych i współpraca z podwykonawcami (drukarnie, media, producenci gadżetów, agencje kreatywne).
  • Przygotowywanie prezentacji (PowerPoint).
  • Aktywny udział w organizacji konferencji, spotkań informacyjnych i szkoleniowych.
  • Realizacja innych zadań zleconych przez Kierownika Działu.
BENEFITY:
  • pracę w unikatowej instytucji analityczno-badawczej,
  • udział w dedykowanych programach badawczych,
  • przyjazną atmosferę pracy wśród inspirujących i chętnie dzielących się wiedzą współpracowników,
  • opiekę medyczną, grupowe ubezpieczenie na życie, pakiet usług sportowych,
    platformę do nauki języków obcych,
  • możliwość pracy hybrydowej w zakresie regulacji wewnątrzorganizacyjnych,
  • niezbędne narzędzia pracy.

 

Wymagane dokumenty:

  • CV i list motywacyjny zawierający syntetyczny opis posiadanych kompetencji – sporządzone w języku polskim;
  • dokumenty potwierdzające wymagane kwalifikacje i umiejętności.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie wymaganych dokumentów do dnia 16 stycznia 2026 r. poprzez formularz rekrutacyjny klikając w przycisk Aplikuj.

Dokumenty aplikacyjne przesłane po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane.

Do przesłanych dokumentów prosimy dołączyć niniejszą klauzulę:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Sieć Badawcza Łukasiewicz – ITECH Instytut Innowacji i Technologii moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”.

Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione o ich terminie telefonicznie lub drogą elektroniczną.

Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronie internetowej Sieci Badawczej Łukasiewicz – ITECH Instytutu Innowacji i Technologii – itech.lukasiewicz.gov.pl.

Dodatkowe informacje można uzyskać na itech.lukasiewicz.gov.pl lub pisząc na rekrutacja@itech.lukasiewicz.gov.pl.

Informujemy, że w Sieci Badawczej Łukasiewicz – ITECH Instytucie Innowacji i Technologii obowiązuje Regulamin zgłaszania naruszeń prawa oraz ochrony osób zgłaszających naruszenia (Sygnalistów).

 

This will close in 0 seconds