Dołącz do nas!
Nasz Instytut to unikatowe przedsięwzięcie. Łącząc prace badawczo-rozwojowe z działalnością analityczno-ekspercką, stawiaamy na możliwość wdrożenia prowadzonych badań w biznesie. Jesteśmy naukowcami wśród przedsiębiorców i przedsiębiorcami wśród naukowców.
Naszym celem jest dostarczanie eksperckiej wiedzy na temat skutków wdrażania nowych technologii, aby wspomagać procesy decyzyjne nauki, instytucji badawczych, administracji publicznej oraz biznesu.
W ramach Sieci Badawczej Łukasiewicz stanowimy więc niezbędne wsparcie w realizacji polityki gospodarczej kraju.
Chcielibyśmy, aby społeczeństwo i gospodarka korzystały w jak największym stopniu z rozwoju technologicznego, jednocześnie ograniczając do minimum wiążące się z tym ryzyka. Kierujemy się ideą społecznie odpowiedzialnego rozwoju technologicznego.
Kogo szukamy
Jesteś pełen pasji? Interesujesz się przyszłością Polski? Chcesz mieć kontakt z nowoczesną technologią? Stawiasz na własny rozwój i szukasz możliwości wdrożenia swoich pomysłów w gotowe rozwiązania?
Dla nas liczy się Twoje zaangażowanie oraz skuteczne podejście w podejmowanych działaniach. Istotną kompetencją jest także komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz dobra znajomość języka angielskiego.
Zapraszamy do współpracy wszystkich, który posiadają odwagę, aby bronić własnych przekonań, chętnie przejmują inicjatywę i są otwarci na nowe wyzwania. Ważny jest dla nas wzajemny szacunek, pasja w działaniu i poczucie humoru, aby praca przebiegała w pozytywnej atmosferze.
Zapraszamy do aplikowania na stanowiska specjalistyczne, eksperckie i kierownicze.
Do udziału w rekrutacji zapraszamy także absolwentów studiów wyższych chcących rozpocząć swoją karierę w powyższych obszarach. Poszukujemy osób z wykształceniem i doświadczeniem w obszarze nauk ścisłych, społecznych i ekonomicznych, posiadających kompetencje analityczne, które interesują się nowymi technologiami, tworzeniem i rozwijaniem innowacji, ich wdrażaniem i wpływem na otaczającą nas rzeczywistość.
Zapraszamy do budowania wspólnie z nami, od podstaw nowej, unikatowej instytucji analityczno-badawczej, łączącej pracę przy realizacji wyzwań badawczych ze swobodną kulturą pracy i realizacją misji publicznej charakterystyczną dla najlepszych państwowych instytucji. Pracując z nami masz szansę poznać ekspertów z obszaru nowych technologii i zrealizować własne projekty badawcze. Gwarantujemy przyjazną atmosferę pracy, inspirujących współpracowników oraz miejsce pracy w naszym biurowcu w centrum Warszawy.
Poniżej znajdziesz informacje dotyczące przebiegu procesu rekrutacji oraz aktualnie prowadzone rekrutacje.
Nie wahaj się – z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania.
Nie czekaj – już dziś zapraszamy Cię do udziału w niezwykłej przygodzie tworzenia, planowania i wdrażania nowych technologii.
Z nami naprawdę możesz zmieniać świat!


Jak przebiega proces rekrutacji
Krok 1 – aplikacja online
To najważniejszy moment, w którym wszystko się zaczyna.
Jeśli znajdziesz interesującą ofertę pracy prześlij swoje CV i list motywacyjny oraz inne dokumenty, w przypadku, gdy taki wymóg znajdzie się w ofercie pracy,
Krok 2 – selekcja aplikacji
Dokładnie analizujemy wszystkie nadesłane aplikacje. Wybieramy kandydatów, którzy w największym stopniu spełniają wymagania określone w opisie stanowiska i niezwłocznie kontaktujemy się z nimi.
Krok 3 – rozmowa telefoniczna
Daj się poznać. Podczas rozmowy telefonicznej porozmawiamy o Twoich kluczowych kompetencjach, motywacji oraz wymaganiach formalnych na określonym stanowisku.
To będzie również okazja aby się przekonać, dlaczego warto do nas dołączyć.
Krok 4 – rozmowa kwalifikacyjna (online lub offline)
Z wybranymi kandydatami spotykamy się na rozmowie kwalifikacyjnej. Zapytamy Cię
o dotychczasowe doświadczenie zawodowe, wiedzę i umiejętności wymagane na danym stanowisku. Wprowadzimy Cię w kulturę organizacyjną i wartości naszej firmy.
Przekażemy także informacje na temat Twoich przyszłych obowiązków i wyzwań zawodowych. Rozmowę przeprowadzają zawsze pracownik HR i potencjalny bezpośredni przełożony.
Dodatkowo możemy poprosić Cię o wykonanie zadania rekrutacyjnego, np.:
- zadanie do przygotowania przed pierwszym spotkaniem,
- zadanie symulacyjne (case study),
- testy kompetencji, wiedzy praktycznej lub językowe ,
- testy znajomości programów komputerowych.
O zadaniach zostaniesz poinformowany zawsze przed rozmową kwalifikacyjną.
Krok 5 – informacja zwrotna i oferta pracy
Cenimy kulturę organizacyjną opartą na informacji zwrotnej, dlatego kontaktujemy się ze wszystkimi uczestnikami rozmowy rekrutacyjnej, niezależnie od jej wyniku.
Jeśli jest on pozytywny i zaakceptujesz warunki zatrudnienia – witamy Cię w zespole Łukasiewicz – ITECH Instytutu Innowacji i Technologii.
oferty pracy
Zobacz aktualne oferty pracy
Instytut
-
poziom
-
data wygaśnięcia oferty
2025-05-15wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe magisterskie i co najmniej 2-letnie doświadczenie w sektorze badawczo-rozwojowym, w tym udział w realizacji projektów badawczych;
- min. 2 letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku lub zakresie zadań (np. odpowiedzialność za monitorowanie postępów w realizacji projektów, tworzenie dokumentów sprawozdawczych dla instytucji);
- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom B2);
- umiejętność wyciągania wniosków i syntezy informacji z wielu źródeł, umiejętność prognozowania/ przewidywania na podstawie uzyskanych informacji i danych;
- swoboda w formułowaniu i redagowaniu wypowiedzi pisemnych, dbanie o precyzję i poprawność wypowiedzi pisemnych,
- umiejętności komunikacyjne (upewnianie się, dopytywanie, informowanie o postępie pracy, informowanie o opóźnieniach, pomyłkach, błędach czy zakończeniu zadania itd.);
- skrupulatność, dokładność, szczegółowość i staranność w wykonywaniu zadań np. dbanie o stronę wizualną przygotowywanych dokumentów, redagowanie ich zgodnie z przyjętymi zasadami;
- umiejętność jasnego i zrozumiałego prezentowania i przekazywania informacji.
mile widziane
-opis stanowiska
nazwa instytutu
opis instytutu
codzienne zadania
Poszukujemy osoby do realizacji zadań z zakresu zarządzania projektami wewnętrznymi i zewnętrznymi, standaryzacji procesów i koordynacji kluczowych dokumentów planistycznych i sprawozdawczych Instytutu.
Kluczowe zadania realizowane na stanowisku pracy:
- tworzenie standardów zarządzania projektami w Instytucie, monitorowanie informacji dotyczących poszczególnych procesów cyklu realizacji projektów, w tym współpraca z zespołami/kierownikami projektów w zakresie uzupełniania informacji, sprawdzanie aktualności wprowadzanych informacji, gromadzenie dokumentów związanych z realizacją projektów;
- koordynacja opracowywania dokumentów planistycznych i sprawozdawczych Instytutu, w tym zbieranie i monitorowanie efektów/ produktów działalności;
- prowadzenie sprawozdawczości związanej z realizacją projektów w Instytucie na potrzeby instytucji zewnętrznych, w szczególności Centrum Łukasiewicz;
- tworzenie i koordynowanie utrzymywania baz danych związanych z realizacją projektów, w tym wprowadzanie i aktualizacja danych do baz, współpraca z odpowiednimi Działami Instytutu w zakresie aktualności baz;
- koordynowanie i uczestniczenie w działaniach związanych z mapowaniem i optymalizacją procesów Instytutu we współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi;
- realizacja innych zadań zleconych przez Kierownika Działu.
benefity
Oferujemy:
- pracę w unikatowej instytucji analityczno-badawczej;
- udział w dedykowanych programach badawczych;
- przyjazną atmosferę pracy wśród inspirujących i chętnie dzielących się wiedzą współpracowników;
- opiekę medyczną, grupowe ubezpieczenie na życie, pakiet usług sportowych, platformę do nauki języków obcych;
- możliwość pracy hybrydowej w zakresie regulacji wewnątrzorganizacyjnych;
- niezbędne narzędzia pracy.
Wymagane dokumenty:
- CV i list motywacyjny zawierający syntetyczny opis posiadanych kompetencji – sporządzone w języku polskim;
- dokumenty potwierdzające wymagane kwalifikacje i umiejętności.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie wymaganych dokumentów do dnia 15 maja 2025 r. poprzez formularz rekrutacyjny klikając w przycisk Aplikuj.
Dokumenty aplikacyjne przesłane po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane.
Do przesłanych dokumentów prosimy dołączyć niniejszą klauzulę:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Sieć Badawcza Łukasiewicz – ITECH Instytut Innowacji i Technologii moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”.
Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione o ich terminie telefonicznie lub drogą elektroniczną.
Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronie internetowej Sieci Badawczej Łukasiewicz – ITECH Instytutu Innowacji i Technologii – itech.lukasiewicz.gov.pl.
Dodatkowe informacje można uzyskać na itech.lukasiewicz.gov.pl lub pisząc na rekrutacja@itech.lukasiewicz.gov.pl.
Informujemy, że w Sieci Badawczej Łukasiewicz – ITECH Instytucie Innowacji i Technologii obowiązuje Regulamin zgłaszania naruszeń prawa oraz ochrony osób zgłaszających naruszenia (Sygnalistów).
Instytut
-
poziom
-
data wygaśnięcia oferty
-wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie wyższe lub średnie oraz minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe, lub wykształcenie średnie branżowe i minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe.
- Mile widziane wykształcenie wyższe (lub w trakcie studiów), preferowane kierunki: administracja, zarządzanie.
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office oraz obsługi poczty elektronicznej.
- Dobra organizacja pracy, skrupulatność, rzetelność.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów.
mile widziane
-opis stanowiska
nazwa instytutu
opis instytutu
codzienne zadania
Sieć Badawcza Łukasiewicz – ITECH Instytut Innowacji i Technologii dostarcza eksperckiej wiedzy na temat uwarunkowań i skutków wprowadzania nowych i atrakcyjnych rozwiązań biznesowych, aby wspomagać procesy decyzyjne administracji publicznej, przedsiębiorstw i obywateli.
Od 2020 roku budujemy unikatową instytucję analityczno-badawczą łączącą realizację wyzwań badawczych ze swobodną kulturą pracy i misją publiczną. Pracując z nami masz szansę poznać specjalistów z obszaru nowych technologii oraz wziąć udział w innowacyjnym w skali świata projekcie współpracy nauki z biznesem, przy bliskiej kooperacji z ekspertami z Instytutów Sieci Badawczej Łukasiewicz.
Dołącz do naszego Zespołu!
- Obsługa kancelaryjna, w tym zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą oraz prowadzenie rejestru korespondencji.
- Organizacja i koordynacja spotkań wewnętrznych oraz kalendarza Dyrektora i Zastępców Dyrektora.
- Udział w wybranych spotkaniach roboczych i sporządzanie syntetycznych notatek.
- Zbieranie, opracowywanie i dystrybucja kluczowych informacji wewnątrz Instytutu oraz redagowanie pism wychodzących.
- Utrzymywanie kontaktów zewnętrznych oraz wspieranie działań komunikacyjnych Dyrekcji.
- Kompletowanie materiałów wspierających codzienną pracę Dyrekcji.
- Prowadzenie rejestrów dokumentów, takich jak zarządzenia, umowy, pełnomocnictwa, decyzje oraz wnioski Dyrektora.
- Opracowywanie i utrzymywanie dokumentacji wspierającej pracę Dyrekcji.
- Współpraca z komórkami organizacyjnymi Instytutu w celu efektywnego przepływu informacji.
- Koordynacja współpracy z sekretarzem Rady Instytutu w zakresie organizacji posiedzeń i realizacji zadań Rady.
- Prowadzenie gospodarki samochodowej i transportowej.
- Współpraca z wykonawcami zewnętrznymi.
- Współpraca przy realizacji zakupów bieżących.
benefity
Oferujemy:
- pracę w unikatowej instytucji analityczno-badawczej,
- udział w dedykowanych programach badawczych,
- przyjazną atmosferę pracy wśród inspirujących i chętnie dzielących się wiedzą współpracowników,
- opiekę medyczną, grupowe ubezpieczenie na życie, pakiet usług sportowych, platformę do nauki języków obcych,
- możliwość pracy hybrydowej w zakresie regulacji wewnątrzorganizacyjnych
- niezbędne narzędzia pracy.
Wymagane dokumenty:
- CV i list motywacyjny zawierający syntetyczny opis posiadanych kompetencji – sporządzone w języku polskim,
- dokumenty potwierdzające wymagane kwalifikacje i umiejętności.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie wymaganych dokumentów do dnia 16.05.2025 r. poprzez formularz rekrutacyjny klikając w przycisk
Instytut
-
poziom
-
data wygaśnięcia oferty
-wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe magisterskie z obszaru nauk ekonomicznych,
- co najmniej 3-letnie doświadczenie w sektorze badawczo-rozwojowym i w zakresie prowadzenia badań naukowych,
- dorobek naukowy w zakresie polityk publicznych wynikających z tematyki konkursu,
- udokumentowana aktywność badawcza we współpracy krajowej i międzynarodowej,
- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom B2),
- swoboda w formułowaniu i redagowaniu wypowiedzi pisemnych, dbanie o precyzję i poprawność wypowiedzi pisemnych,
- umiejętności komunikacyjne (upewnianie się, dopytywanie, informowanie o postępie pracy, informowanie o opóźnieniach/ pomyłkach/ błędach/ zakończeniu zadania itd.),
- skrupulatność, dokładność, szczegółowość i staranność w wykonywaniu zadań np. dbanie o stronę wizualną przygotowywanych dokumentów, redagowanie ich zgodnie z przyjętymi zasadami,
- umiejętność jasnego i zrozumiałego prezentowania/ przekazywania informacji.
mile widziane
-opis stanowiska
nazwa instytutu
opis instytutu
codzienne zadania
- Poszukujemy osoby do realizacji zadań z zakresu zarządzania projektami wewnętrznymi i zewnętrznymi, standaryzacji procesów i koordynacji kluczowych dokumentów planistycznych i sprawozdawczych Instytutu.
- Kluczowe zadania realizowane na stanowisku pracy:
- realizacja badań i projektów z zakresu ekonometrii, analizy finansowej, analiz sektorowych,
- realizacja badań w zakresie analizy polityki gospodarczej Państwa oraz jej wpływu na zmiany społeczno-gospodarcze,
- przygotowanie i opracowanie merytoryczne wniosków grantowych w konkursach krajowych i międzynarodowych w zakresie przedmiotowego obszaru badawczego,
- współpraca z krajowymi i zagranicznymi podmiotami naukowymi, w tym partnerskimi, opracowanie i redakcja publikacji naukowych,
- przygotowywanie publikacji naukowych i udział w pracach redakcyjnych dotyczących publikacji, przy których współpracuje Instytut,
- aktywny udział w konferencjach, seminariach, wizytach studyjnych, stażach naukowych,
- realizacja innych zadań zleconych przez Pracodawcę.
benefity
Oferujemy:
- pracę w unikatowej instytucji analityczno-badawczej,
- udział w dedykowanych programach badawczych,
- przyjazną atmosferę pracy wśród inspirujących i chętnie dzielących się wiedzą współpracowników,
- opiekę medyczną, grupowe ubezpieczenie na życie, pakiet usług sportowych, platformę do nauki języków obcych,
- możliwość pracy hybrydowej w zakresie regulacji wewnątrzorganizacyjnych,
- niezbędne narzędzia pracy.
Wymagane dokumenty:
CV i list motywacyjny zawierający syntetyczny opis posiadanych kompetencji – sporządzone w języku polskim,
dokumenty potwierdzające wymagane kwalifikacje i umiejętności.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie wymaganych dokumentów do dnia 15 maja 2025 r. poprzez formularz rekrutacyjny
Dokumenty aplikacyjne przesłane po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane.
Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione o ich terminie telefonicznie lub drogą elektroniczną.
Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronie internetowej Sieci Badawczej Łukasiewicz – ITECH Instytutu Innowacji i Technologii – itech.lukasiewicz.gov.pl.
Dodatkowe informacje można uzyskać na itech.lukasiewicz.gov.pl lub pisząc na rekrutacja@itech.lukasiewicz.gov.pl.
Informujemy, że w Sieci Badawczej Łukasiewicz – ITECH Instytucie Innowacji i Technologii obowiązuje Regulamin zgłaszania naruszeń prawa oraz ochrony osób zgłaszających naruszenia (Sygnalistów).
Instytut
-
poziom
starszy specjalista (senior)
data wygaśnięcia oferty
-wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe magisterskie – preferowane kierunki: rachunkowość i finanse;
- minimum 3-letnie praktyczne doświadczenie zawodowe na oferowanym stanowisku lub podobnym obejmującym zakres ww. zadań; atutem będzie doświadczenie w jednostkach sektora finansów publicznych;
- znajomość polskich zasad rachunkowości i przepisów podatkowych;
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office oraz obsługi poczty elektronicznej;
- rozwinięte zdolności analizy i syntezy, w tym umiejętność interpretacji faktów/liczb i formułowania konkluzji;
- znajomość systemów księgowych – mile widziana znajomość systemu Enova;
- samodzielne analizowanie danych i wyciąganie wniosków, rozumienie celów i dążenie do ich realizacji, asertywność i sprawczość, skrupulatność, rzetelność, dobra organizacja pracy;
- wysokie umiejętności analityczne i komunikacyjne, samodzielność w pracy;
- umiejętność pracy w zespole i chęć dzielenia się wiedzą;
- umiejętność planowania;
- komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów.
mile widziane
-opis stanowiska
nazwa instytutu
opis instytutu
codzienne zadania
- wykształcenie wyższe magisterskie – preferowane kierunki: rachunkowość i finanse;
- minimum 3-letnie praktyczne doświadczenie zawodowe na oferowanym stanowisku lub podobnym obejmującym zakres ww. zadań; atutem będzie doświadczenie w jednostkach sektora finansów publicznych;
- znajomość polskich zasad rachunkowości i przepisów podatkowych;
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office oraz obsługi poczty elektronicznej;
- rozwinięte zdolności analizy i syntezy, w tym umiejętność interpretacji faktów/liczb i formułowania konkluzji;
- znajomość systemów księgowych – mile widziana znajomość systemu Enova;
- samodzielne analizowanie danych i wyciąganie wniosków, rozumienie celów i dążenie do ich realizacji, asertywność i sprawczość, skrupulatność, rzetelność, dobra organizacja pracy;
- wysokie umiejętności analityczne i komunikacyjne, samodzielność w pracy;
- umiejętność pracy w zespole i chęć dzielenia się wiedzą;
- umiejętność planowania;
- komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów.
benefity
Oferujemy:
- pracę w unikatowej instytucji analityczno-badawczej;
- przyjazną atmosferę pracy wśród inspirujących i chętnie dzielących się wiedzą współpracowników;
- opiekę medyczną, grupowe ubezpieczenie na życie, pakiet usług sportowych, platformę do nauki języków obcych;
- możliwość pracy hybrydowej w zakresie regulacji wewnątrzorganizacyjnych;
- niezbędne narzędzia pracy.
Wymagane dokumenty:
- CV i list motywacyjny zawierający syntetyczny opis posiadanych kompetencji – sporządzone w języku polskim;
- dokumenty potwierdzające wymagane kwalifikacje i umiejętności.
Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione o ich terminie telefonicznie lub drogą elektroniczną.
Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronie internetowej Sieci Badawczej Łukasiewicz – ITECH Instytutu Innowacji i Technologii – itech.lukasiewicz.gov.pl.
Dodatkowe informacje można uzyskać na itech.lukasiewicz.gov.pl lub pisząc na rekrutacja@itech.lukasiewicz.gov.pl.
Informujemy, że w Sieci Badawczej Łukasiewicz – ITECH Instytucie Innowacji i Technologii obowiązuje Regulamin zgłaszania naruszeń prawa oraz ochrony osób zgłaszających naruszenia (Sygnalistów).
Instytut
Łukasiewicz – Instytut Innowacji i Technologii
poziom
główny specjalista
data wygaśnięcia oferty
2025-05-09wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe,
- minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane doświadczenie w administracji publicznej),
- doskonała znajomość przepisów prawa pracy, podatkowych, z zakresu ubezpieczeń społecznych i ochrony danych osobowych (mile widziana znajomość przepisów ustawy z dnia 21 lutego 2019 r. o Sieci Badawczej Łukasiewicz, ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce),
- bardzo dobra znajomość obsługi programów ENOVA Kadry i Płace, PŁATNIK a także pakietu MS Office 365,
- znajomość języka angielskiego w stopniu B2,
- bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, sumienność, systematyczność,
- umiejętność pracy zespołowej i pod presją czasu,
- komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów.
mile widziane
-opis stanowiska
(Nr referencyjny 1/3/2025/BG/182)
nazwa instytutu
Łukasiewicz – Instytut Innowacji i Technologiiopis instytutu
codzienne zadania
- samodzielne prowadzenie obsługi kadrowo-płacowej pracowników, w tym tworzenie dokumentacji pracowniczej w oparciu o aktualnie obowiązujące przepisy oraz regulacje wewnętrzne a także dokumentacji związanej z zatrudnieniem osób niebędących pracownikami,
- naliczanie wynagrodzeń i innych świadczeń,
- kontrola terminowości badań medycyny pracy, BHP,
- sporządzanie i przesyłanie niezbędnych deklaracji i informacji (w szczególności do ZUS, US, PFRON),
- realizacja zadań związanych z PPK,
- sporządzanie analiz i sprawozdań na potrzeby pracodawcy i instytucji zewnętrznych,
- opracowywanie regulaminów, polityk, procedur z zakresu prawa pracy,
- archiwizacja dokumentów.
benefity
- pracę w unikatowej instytucji analityczno-badawczej,
- przyjazną atmosferę pracy wśród inspirujących i chętnie dzielących się wiedzą współpracowników,
- opiekę medyczną, grupowe ubezpieczenie na życie, pakiet usług sportowych, platformę do nauki języków obcych,
- możliwość pracy hybrydowej w zakresie regulacji wewnątrzorganizacyjnych,
- niezbędne narzędzia pracy.
Nie ma na liście twojej wymarzonej pozycji?
Chcesz do nas aplikować? Nie musisz wybierać konkretnej oferty pracy, po prostu prześlij swoje CV.