Główny Specjalista ds. Inwestycji (K/M)

WYMAGANIA OBOWIĄZKOWE:
  • Wykształcanie wyższe magisterskie, preferowane budownictwo, architektura lub kierunki pokrewne.
  • Min. 3 lata doświadczenia w przygotowaniu i realizacji inwestycji budowlanych.
  • Znajomość przepisów prawa budowlanego, Prawa zamówień publicznych oraz procedur inwestycyjnych.
  • Umiejętność nadzorowania procesu przygotowania i realizacji inwestycji na wszystkich etapach.
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołami projektowymi oraz koordynacji pracy wielu interesariuszy.
  • Dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel).
  • Wysokie kompetencje organizacyjne, analityczne i negocjacyjne.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i terminów inwestycyjnych.
  • Zdolność do analizy danych i syntetycznego podejścia do sytuacji.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1.
MILE WIDZIANE:

Znajomość zasad gospodarki finansowej w instytucjach publicznych.

NAZWA INSTYTUTU
CODZIENNE ZADANIA:

Cel stanowiska:

Celem stanowiska jest koordynacja i nadzór nad realizacją inwestycji, obejmujące planowanie, pozyskanie finansowania, przygotowanie dokumentacji oraz kontrolę zgodności z harmonogramem, budżetem i przepisami prawa.

Kluczowe zadania realizowane na stanowisku pracy:

  • Koordynacja i prowadzenie procesu inwestycyjnego od etapu planowania, aż po uzyskanie decyzji administracyjnych.
  • Kompleksowe zaplanowanie inwestycji po przekazaniu zadania do realizacji.
  • Opracowywanie założeń, analiz i szacunków kosztowych dla zadań inwestycyjnych.
  • Identyfikacja i pozyskiwanie źródeł finansowania inwestycji (środki krajowe, fundusze UE, programy grantowe), przygotowywanie wniosków i dokumentacji aplikacyjnej.
  • Kontrola dokumentacji projektowej pod kątem zgodności z umową, przepisami prawa i zasadami wiedzy technicznej.
  • Współpraca z projektantami, rzeczoznawcami, przedstawicielami inwestora, jednostkami organizacyjnymi oraz użytkownikami obiektów w celu zapewnienia sprawnego przebiegu inwestycji.
  • Realizacja i nadzór nad powierzonymi inwestycjami, remontami, usterkami w Instytucie (koordynacja, monitorowanie i nadzór nad realizacją zadania, współpraca z wykonawcami, nadzorem inwestorskim, nadzorem autorskim, kontrola zgodności prowadzonych prac z umowami, dokumentacją projektową, harmonogramem i kosztorysem, udział w odbiorach robót budowlanych/dostaw/usług, w tym weryfikacja dokumentów odbiorowych).
  • Przygotowywanie części merytorycznej dokumentacji przetargowej zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz procedurami obowiązującymi w Instytucie, udział w komisjach przetargowych, prowadzenie dokumentacji inwestycyjnej zgodnie z obowiązującymi przepisami, współpraca z organami administracji publicznej w zakresie uzyskiwania pozwoleń, uzgodnień i decyzji administracyjnych.
  • Nadzór (monitorowanie realizacji budżetu inwestycyjnego i kontrola wydatków inwestycyjnych powierzonego zadania, przygotowywanie sprawozdań, analiz i raportów z realizacji zadań).
  • Organizowanie i udział w spotkaniach koordynacyjnych.
  • Prowadzenie korespondencji, archiwizacja dokumentacji zgodnie z obowiązującymi procedurami.
  • Współpraca przy audytach i kontrolach wewnętrznych i zewnętrznych dotyczących powierzonych inwestycji.
  • Realizacja innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego  lub Dyrekcję Instytutu, zgodnych z zakresem stanowiska.
BENEFITY:
  • pracę w unikatowej instytucji analityczno-badawczej,
  • udział w dedykowanych programach badawczych,
  • przyjazną atmosferę pracy wśród inspirujących i chętnie dzielących się wiedzą współpracowników,
  • opiekę medyczną, grupowe ubezpieczenie na życie, pakiet usług sportowych,
    platformę do nauki języków obcych,
  • możliwość pracy hybrydowej w zakresie regulacji wewnątrzorganizacyjnych,
  • niezbędne narzędzia pracy.

 

Wymagane dokumenty:

  • CV i list motywacyjny zawierający syntetyczny opis posiadanych kompetencji – sporządzone w języku polskim;
  • dokumenty potwierdzające wymagane kwalifikacje i umiejętności.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie wymaganych dokumentów do dnia 16 stycznia 2026 r. poprzez formularz rekrutacyjny klikając w przycisk Aplikuj.

Dokumenty aplikacyjne przesłane po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane.

Do przesłanych dokumentów prosimy dołączyć niniejszą klauzulę:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Sieć Badawcza Łukasiewicz – ITECH Instytut Innowacji i Technologii moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”.

Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione o ich terminie telefonicznie lub drogą elektroniczną.

Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronie internetowej Sieci Badawczej Łukasiewicz – ITECH Instytutu Innowacji i Technologii – itech.lukasiewicz.gov.pl.

Dodatkowe informacje można uzyskać na itech.lukasiewicz.gov.pl lub pisząc na rekrutacja@itech.lukasiewicz.gov.pl.

Informujemy, że w Sieci Badawczej Łukasiewicz – ITECH Instytucie Innowacji i Technologii obowiązuje Regulamin zgłaszania naruszeń prawa oraz ochrony osób zgłaszających naruszenia (Sygnalistów).

 

This will close in 0 seconds