Dołącz do nas!
Nasz Instytut to unikatowe przedsięwzięcie. Łącząc prace badawczo-rozwojowe z działalnością analityczno-ekspercką, stawiaamy na możliwość wdrożenia prowadzonych badań w biznesie. Jesteśmy naukowcami wśród przedsiębiorców i przedsiębiorcami wśród naukowców.
Naszym celem jest dostarczanie eksperckiej wiedzy na temat skutków wdrażania nowych technologii, aby wspomagać procesy decyzyjne nauki, instytucji badawczych, administracji publicznej oraz biznesu.
W ramach Sieci Badawczej Łukasiewicz stanowimy więc niezbędne wsparcie w realizacji polityki gospodarczej kraju.
Chcielibyśmy, aby społeczeństwo i gospodarka korzystały w jak największym stopniu z rozwoju technologicznego, jednocześnie ograniczając do minimum wiążące się z tym ryzyka. Kierujemy się ideą społecznie odpowiedzialnego rozwoju technologicznego.
Kogo szukamy
Jesteś pełen pasji? Interesujesz się przyszłością Polski? Chcesz mieć kontakt z nowoczesną technologią? Stawiasz na własny rozwój i szukasz możliwości wdrożenia swoich pomysłów w gotowe rozwiązania?
Dla nas liczy się Twoje zaangażowanie oraz skuteczne podejście w podejmowanych działaniach. Istotną kompetencją jest także komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz dobra znajomość języka angielskiego.
Zapraszamy do współpracy wszystkich, który posiadają odwagę, aby bronić własnych przekonań, chętnie przejmują inicjatywę i są otwarci na nowe wyzwania. Ważny jest dla nas wzajemny szacunek, pasja w działaniu i poczucie humoru, aby praca przebiegała w pozytywnej atmosferze.
Zapraszamy do aplikowania na stanowiska specjalistyczne, eksperckie i kierownicze.
Do udziału w rekrutacji zapraszamy także absolwentów studiów wyższych chcących rozpocząć swoją karierę w powyższych obszarach. Poszukujemy osób z wykształceniem i doświadczeniem w obszarze nauk ścisłych, społecznych i ekonomicznych, posiadających kompetencje analityczne, które interesują się nowymi technologiami, tworzeniem i rozwijaniem innowacji, ich wdrażaniem i wpływem na otaczającą nas rzeczywistość.
Zapraszamy do budowania wspólnie z nami, od podstaw nowej, unikatowej instytucji analityczno-badawczej, łączącej pracę przy realizacji wyzwań badawczych ze swobodną kulturą pracy i realizacją misji publicznej charakterystyczną dla najlepszych państwowych instytucji. Pracując z nami masz szansę poznać ekspertów z obszaru nowych technologii i zrealizować własne projekty badawcze. Gwarantujemy przyjazną atmosferę pracy, inspirujących współpracowników oraz miejsce pracy w naszym biurowcu w centrum Warszawy.
Poniżej znajdziesz informacje dotyczące przebiegu procesu rekrutacji oraz aktualnie prowadzone rekrutacje.
Nie wahaj się – z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania.
Nie czekaj – już dziś zapraszamy Cię do udziału w niezwykłej przygodzie tworzenia, planowania i wdrażania nowych technologii.
Z nami naprawdę możesz zmieniać świat!


Jak przebiega proces rekrutacji
Krok 1 – aplikacja online
To najważniejszy moment, w którym wszystko się zaczyna.
Jeśli znajdziesz interesującą ofertę pracy prześlij swoje CV i list motywacyjny oraz inne dokumenty, w przypadku, gdy taki wymóg znajdzie się w ofercie pracy,
Krok 2 – selekcja aplikacji
Dokładnie analizujemy wszystkie nadesłane aplikacje. Wybieramy kandydatów, którzy w największym stopniu spełniają wymagania określone w opisie stanowiska i niezwłocznie kontaktujemy się z nimi.
Krok 3 – rozmowa telefoniczna
Daj się poznać. Podczas rozmowy telefonicznej porozmawiamy o Twoich kluczowych kompetencjach, motywacji oraz wymaganiach formalnych na określonym stanowisku.
To będzie również okazja aby się przekonać, dlaczego warto do nas dołączyć.
Krok 4 – rozmowa kwalifikacyjna (online lub offline)
Z wybranymi kandydatami spotykamy się na rozmowie kwalifikacyjnej. Zapytamy Cię
o dotychczasowe doświadczenie zawodowe, wiedzę i umiejętności wymagane na danym stanowisku. Wprowadzimy Cię w kulturę organizacyjną i wartości naszej firmy.
Przekażemy także informacje na temat Twoich przyszłych obowiązków i wyzwań zawodowych. Rozmowę przeprowadzają zawsze pracownik HR i potencjalny bezpośredni przełożony.
Dodatkowo możemy poprosić Cię o wykonanie zadania rekrutacyjnego, np.:
- zadanie do przygotowania przed pierwszym spotkaniem,
- zadanie symulacyjne (case study),
- testy kompetencji, wiedzy praktycznej lub językowe ,
- testy znajomości programów komputerowych.
O zadaniach zostaniesz poinformowany zawsze przed rozmową kwalifikacyjną.
Krok 5 – informacja zwrotna i oferta pracy
Cenimy kulturę organizacyjną opartą na informacji zwrotnej, dlatego kontaktujemy się ze wszystkimi uczestnikami rozmowy rekrutacyjnej, niezależnie od jej wyniku.
Jeśli jest on pozytywny i zaakceptujesz warunki zatrudnienia – witamy Cię w zespole Łukasiewicz – ITECH Instytutu Innowacji i Technologii.
oferty pracy
Zobacz aktualne oferty pracy
Instytut
Łukasiewicz – Instytut Innowacji i Technologii
poziom
główny specjalista
data wygaśnięcia oferty
2025-05-09wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe,
- minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane doświadczenie w administracji publicznej),
- doskonała znajomość przepisów prawa pracy, podatkowych, z zakresu ubezpieczeń społecznych i ochrony danych osobowych (mile widziana znajomość przepisów ustawy z dnia 21 lutego 2019 r. o Sieci Badawczej Łukasiewicz, ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce),
- bardzo dobra znajomość obsługi programów ENOVA Kadry i Płace, PŁATNIK a także pakietu MS Office 365,
- znajomość języka angielskiego w stopniu B2,
- bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, sumienność, systematyczność,
- umiejętność pracy zespołowej i pod presją czasu,
- komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów.
mile widziane
-opis stanowiska
(Nr referencyjny 1/3/2025/BG/182)
nazwa instytutu
Łukasiewicz – Instytut Innowacji i Technologiiopis instytutu
codzienne zadania
- samodzielne prowadzenie obsługi kadrowo-płacowej pracowników, w tym tworzenie dokumentacji pracowniczej w oparciu o aktualnie obowiązujące przepisy oraz regulacje wewnętrzne a także dokumentacji związanej z zatrudnieniem osób niebędących pracownikami,
- naliczanie wynagrodzeń i innych świadczeń,
- kontrola terminowości badań medycyny pracy, BHP,
- sporządzanie i przesyłanie niezbędnych deklaracji i informacji (w szczególności do ZUS, US, PFRON),
- realizacja zadań związanych z PPK,
- sporządzanie analiz i sprawozdań na potrzeby pracodawcy i instytucji zewnętrznych,
- opracowywanie regulaminów, polityk, procedur z zakresu prawa pracy,
- archiwizacja dokumentów.
benefity
- pracę w unikatowej instytucji analityczno-badawczej,
- przyjazną atmosferę pracy wśród inspirujących i chętnie dzielących się wiedzą współpracowników,
- opiekę medyczną, grupowe ubezpieczenie na życie, pakiet usług sportowych, platformę do nauki języków obcych,
- możliwość pracy hybrydowej w zakresie regulacji wewnątrzorganizacyjnych,
- niezbędne narzędzia pracy.
Nie ma na liście twojej wymarzonej pozycji?
Chcesz do nas aplikować? Nie musisz wybierać konkretnej oferty pracy, po prostu prześlij swoje CV.