Główny Specjalista ds. procesów pozyskiwania dofinansowania ze źródeł zewnętrznych
Sieć Badawcza Łukasiewicz – ITECH Instytut Innowacji i Technologii
ogłasza konkurs na stanowisko:
GŁÓWNY SPECJALISTA DS. PROCESÓW POZYSKIWANIA DOFINANSOWANIA ZE ŹRÓDEŁ ZEWNĘTRZNYCH
(Nr referencyjny 4/12/2024/BG/178)
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Wymiar etatu: pół etatu/ pełny etat (1/2-1/1)
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy: Warszawa, ul. Żelazna 87
Poszukujemy osoby do realizacji zadań z zakresu monitorowania i analizy zewnętrznych źródeł finansowania krajowych i zagranicznych dla projektów badawczo-rozwojowych, które mogłyby być realizowane przez Instytut samodzielnie lub w konsorcjach oraz analizowania dokumentacji konkursowych i przygotowywania wniosków o dofinansowanie.
Kluczowe zadania realizowane na stanowisku pracy:
-
- monitorowanie źródeł finansowania krajowych i zagranicznych dla projektów badawczo-rozwojowych, które mogłyby być realizowane przez Instytut samodzielnie lub w konsorcjach, zgodnych z celami i obszarami specjalizacji Instytutu,
-
- analiza dokumentacji konkursowych, w szczególności pod kątem kwalifikowalności Instytutu do konkursu, warunków finansowania, innych warunków formalnych i organizacyjnych jakie muszą zostać spełnione w celu skutecznego złożenia wniosku o finansowanie,
-
- przygotowywanie i koordynacja przygotowywania wniosków o finansowanie dla projektów oraz obsługa procesu składania wniosków na odpowiednich platformach lub w sposób wymagany przez instytucje finansujące,
-
- monitorowanie procesu oceny złożonych wniosków przez instytucje finansujące, przygotowywanie ewentualnych uzupełnień i wyjaśnień do wniosków o finansowanie,
-
- koordynacja przygotowania umów i innych dokumentów wymaganych przez instytucje finansujące w przypadku uzyskania dofinansowania oraz współpraca i kontakty z przedstawicielami instytucji finansujących,
-
- organizacja procesu bieżącego przepływu informacji do odpowiednich komórek Instytutu w zakresie możliwości pozyskania dofinansowania ze źródeł zewnętrznych krajowych i zagranicznych, dbanie o udostępnianie informacji dotyczących wymaganej dokumentacji, a także ostatecznej wersji złożonych wniosków o finansowanie,
-
- dokonywanie okresowych analiz skuteczności procesu ubiegania się o finansowanie projektów ze źródeł zewnętrznych przez Instytut, przygotowywanie propozycji optymalizacji procesu oraz zbieranie dobrych praktyk związanych ze skutecznością procesu, w tym prowadzenie szkoleń/warsztatów w tym obszarze dla pracowników Instytutu.
Oczekiwania:
-
- stopień doktora i 2-letnie doświadczenie w sektorze badawczo-rozwojowym albo wykształcenie wyższe magisterskie i 3-letnie doświadczenie w sektorze badawczo-rozwojowym, w tym udział w realizacji projektów badawczych,
-
- min. 2-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku lub zakresie zadań (np. odpowiedzialność za: dokumentację projektową, wyszukiwanie i zdobywanie źródeł pozyskiwania finansowania, zarządzanie projektami, analizy i sprawozdawczość projektową, fundusze unijne oraz wnioskowanie o dotacje ze źródeł publicznych),
-
- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom B2),
-
- umiejętność wyciągania wniosków i syntezy informacji z wielu źródeł, umiejętność prognozowania/ przewidywania na podstawie uzyskanych informacji i danych,
-
- swoboda w formułowaniu i redagowaniu wypowiedzi pisemnych, dbanie o precyzję i poprawność wypowiedzi pisemnych,
-
- umiejętność komunikacji (upewnianie się, dopytywanie, informowanie o postępie pracy, informowanie o opóźnieniach/ pomyłkach/ błędach/ zakończeniu zadania itd.),
-
- skrupulatność, dokładność, szczegółowość i staranność w wykonywaniu zadań np. dbanie o stronę wizualną przygotowywanych dokumentów, redagowanie ich zgodnie z przyjętymi zasadami,
-
- umiejętność jasnego i zrozumiałego prezentowania/ przekazywania informacji.
Oferujemy:
-
- pracę w unikatowej instytucji analityczno-badawczej,
-
- udział w dedykowanych programach badawczych,
-
- przyjazną atmosferę pracy wśród inspirujących i chętnie dzielących się wiedzą współpracowników,
-
- opiekę medyczną, grupowe ubezpieczenie na życie, pakiet usług sportowych, platformę do nauki języków obcych,
-
- możliwość pracy hybrydowej w zakresie regulacji wewnątrzorganizacyjnych,
-
- niezbędne narzędzia pracy.
Wymagane dokumenty:
-
- CV i list motywacyjny zawierający syntetyczny opis posiadanych kompetencji – sporządzone w języku polskim,
-
- dokumenty potwierdzające wymagane kwalifikacje i umiejętności.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie wymaganych dokumentów do dnia 14 stycznia 2025 r. poprzez formularz rekrutacyjny klikając w przycisk
Aplikuj
Dokumenty aplikacyjne przesłane po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane.
Do przesłanych dokumentów prosimy dołączyć niniejszą klauzulę:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Sieć Badawcza Łukasiewicz – ITECH Instytut Innowacji i Technologii moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”.
Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione o ich terminie telefonicznie lub drogą elektroniczną.
Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronie internetowej Sieci Badawczej Łukasiewicz – ITECH Instytutu Innowacji i Technologii – itech.lukasiewicz.gov.pl.
Dodatkowe informacje można uzyskać na itech.lukasiewicz.gov.pl lub pisząc na rekrutacja@itech.lukasiewicz.gov.pl.
Informujemy, że w Sieci Badawczej Łukasiewicz – ITECH Instytucie Innowacji i Technologii obowiązuje Regulamin zgłaszania naruszeń prawa oraz ochrony osób zgłaszających naruszenia (Sygnalistów).